[BC3] Voodoo 1 snel genoeg voor UltraHLE N64 Emulator?

Pagina: 1
Acties:

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:11
Ik zat laatst een beetje te klooien met UltraHLE, alleen ik kreeg het niet goed werkend. Ik heb een aantal glidewrappers geprobeerd, maar zonder succes. Nu kan ik vrij makkelijk aan een voodoo1 kaartje komen. Mijn vraag luidt: Is een Voodoo 1 hier wel snel genoeg voor? Of is het echt hopeloos?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Bij mij werkte het net aan op een K6 PR233. De norm voor UltraHLE was toendertijd dan ook een P2-300. Ik kwam gewoon CPU power tekort. Het beeld werkte wel mee, maar was zo nu en dan schokkerig. Ik denk, dat een Voodoo1 wel voldoende is.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik denk wel dat het genoeg is. Op m''n oude bak (p133) had ik ook een voodoo1. Ok daar schokte alles op maar dat lag eerder aan de proc denk ik. Suc6

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Het ligt ook aan het spelletje bv MArio64 doet het goed op een Celeron 400 met Voodoo1 AGP <- alles geprobeerd maar mariokaart en zelda gaan weer rete traag waarschijnlijk kwam dat ook door me weinige intern geheugen 32MB maar die emulators trekken nog al veel van je cpu terwijl je pc meestal sneller is dan zo game bak

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb nog wel een paar voodoo 2''s liggen hoor..

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Heb in die goeie ouwe tijd nog op mn Celly 333 gespeeld met 32 MB ram e, VoodooI 4 MB PCI :) Zelda redelijk goed, alleen transparante dingen kon hij niet (goed) weergeven en fakkels e.d. Met een Voodoo 2 werd dit probleem toen verholpen.
Alleen op mijn 866 doet die emulator het domweg gewoon niet meer :(
Pagina: 1