[BC3] 32 of 64 mb

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
okay, ik loop de kans dat de opmerkingen me om de oren vliegen maar dat moet dan maar.

Hoe herken ik of een kaart 32 of 64 mb is?
Heb een Powercolor SIS300 met vga/lcd/svhs uitgang van iemand overgenomen, ter vervanging van een Viper 770-32 met enkel vga.

OP de doos staat dat dat ding 64 mb is, ik heb echter een beetje mijn twijfels gekregen....

Die viper en de andere geforce die ik heb zie ik bij het booten ff in het scherm komen. Doet deze dus niet. Als ik hier trouwens mijn cinemaster98 naar doorlus dan komt er helemaal geen signaal naar m''n monitor en gaat deze in powersave mode...

dus geef maar een reactie....

:?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Plug hem in je pc e.d.
en kijk vervolgens effe bij deze Pc (rechtermuisknop) Ergnes onderaan zal staan hoeveel Mb het is.

Rens 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Even bij je Beeldshcerminstellingen kijken, dan geavanceerd. Onder een van die kopjes staat hoeveel MB je kaart is..

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/advandelft/pics/Beeldschermeigenschappen.jpg

• Gompy58

Gompy58

Topicstarter
uhm Rensje,

ikheb het over een videokaart en jij hebt het waarschijnlijk over het systeemgeheugen.

bijdeweg ik draai die kaart onder W2kpro

• Gompy58

Gompy58

Topicstarter
kan ik voor deze kaart ook gewoon de detonator drivers gebruiken ????

is toch een heel ander chipset die SIS300. voor mijn viper en de nvidia kaart gebruik ik inderdaad de detonator drivers.

Als ik dat bij die sis300 ook zou doen werkt dat wel ? (zit op werk dus kan niet gelijk proberen...) en ben ik dan niet mijn tv-0\out optie kwijt?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nee, je kan geen Detonator drivers gebruiken!

Ik denk wel dat het geheugen van je video kaart daar ergens staat.. Ga anders naar Start => uitvoeren => dxdiag => beeldscherm... daar staat het ook :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/advandelft/pics/dxdiag.jpg

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nu ik het nog een keer goed lees heb je gelijk ja, sorry ik d8 dat je het over Intern had |:( |:( |:(
Stom. :Z :Z

Effe doen wat Pollewob zegt!
Suc6.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Volgens mij kun je ook ff kijken hoeveel MB de geheugenchippies per stuk zijn en ze dan gewoon tellen :P
Pagina: 1