[BC3] ARGH! Voodoo5 in prijs gedaald

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, tot nu toe was het duidelijk: de Voodoo5 te duur. Dus ik wil een KyroII. Maar nu is de Voodoo5 een geeltje goedkoper dan de KyroII.
Effe ter vergelijk (wat ik weet):
Voodoo5
+ goede ondersteuning van zowat alle spellen
+ snel genoeg (hoe zit het tegenwoordig met HSR?)
- geen DirectX 8

KyroII
+ snel
+ niet duur
- geen DirectX 8

beide
++ goede 2D !! Dit wil ik sowieso.

Of misschien dan toch maar een Matrox ? En welke dan ? Ik wil 1024 op 32bits kunnen spelen. Niet meer dan 400piek op tafel leggen.

ik word zo onderhand gek ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

ik v5 niet een beetje oud ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yepz v5 is oud en 3dfx is failliet, zou all time voor KyroII gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een V5 en heb nu een Kyro2 in bestelling staan..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar bv. de Elsa Geforce2 GTS is toch niet veel duurder dan zo''n KyroII... gewoon ff doorsparen en je hebt al heel wat moois ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 14 mei 2001 11:49 schreef funkflex het volgende:
ik v5 niet een beetje oud ?
niet ouder als een gf2

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

ik heb zelf een v7700 gf 2gts ben er heel erg blij mee maar wou ook es een keer een 5 kopen alleen voor een 2e systeem maar ik maak me gewoon zorgen omdat het een beetje oud is ik ga nu zelf voor zo een hercules kyro 2 :9

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Hoezo oud? Hij gaat misschien al een jaartje mee, maar het is ook een perfecte kaart.
En de drivers ondersteunen gewoon DX8, dus da''s ook geen probleem. Onlangs is er zelfs nog een nieuw BIOS voor uitgekomen!
De developers van 3dfx zijn ''overgenomen'' door nVidia, maar ze werken nog steeds wel aan de ''3dfx producten''. Er was laatst hier op Tweakers ook een berichtje over die nieuwe chipset van 3dfx die misschien nog uitgebracht gaan worden.:9~

Maar in ieder geval: Voodoo 5 staat garant voor een goede ondersteuning en prachtig beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar bv. de Elsa Geforce2 GTS is toch niet veel duurder dan zo''n KyroII... gewoon ff doorsparen en je hebt al heel wat moois
Maar ik wil dus goede 2D, dwz GEEN geforce. ''t Spijt me, anders had ik er wel een gekocht.
Maar een Matrox is geen optie ?
Afijn, ik ga maar eens op zoek naar een dealer die deze kaarten kan laten zien. Ik kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Matrox is een beetje oudjes aan het worden. Ga dan voor een Radeon of Kyro II of zo. Voodoo5 wordt alom bekritiseerd, maar degenen die ''m hebben zijn lyrisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 12:35 schreef Buggle het volgende:
Hoezo oud? Hij gaat misschien al een jaartje mee, maar het is ook een perfecte kaart.
En de drivers ondersteunen gewoon DX8, dus da''s ook geen probleem. Onlangs is er zelfs nog een nieuw BIOS voor uitgekomen!
De developers van 3dfx zijn ''overgenomen'' door nVidia, maar ze werken nog steeds wel aan de ''3dfx producten''. Er was laatst hier op Tweakers ook een berichtje over die nieuwe chipset van 3dfx die misschien nog uitgebracht gaan worden.:9~

Maar in ieder geval: Voodoo 5 staat garant voor een goede ondersteuning en prachtig beeld.
You`re living in the stone age :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan lijkt ''t me dus duidelijk hé... dat wordt dan een ATI Radeon 32SDR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KyroII
+ in u2 komt een speciale kyro-driver :9 (net zoiets als metal voor de kyro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb zelf een voodoo 5 en ben er dolgelukkig mee! Beeld is perfect!

Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik zou het wel weten....
;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:15
Er komt een Matrox G550 aan....

De 3d snelheid zou in de buurt liggen van de GF2. Dat wordt dan wel weer :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu ff wacht tot de Geforce 3 in de winkels ligt. Dan zullen de prijzen van een Geforce 2 wel dalen. Heb je tenminste een fatsoenlijk kaartje. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs is er zelfs nog een nieuw BIOS voor uitgekomen!
Waar dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:19
Voodoo 5 koste hier 200,- bij lokaal pcboertje.. nu issie op ..

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Pagina: 1