[BC3] MTEC GeForce MX 400

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hai mensen, deze heb ik dus gekocht en hij bevalt me prima! TV-out doet het ook prima.

Nu heb ik ff gezocht maar ik kan nergens hun website vinden...

Weet iemand die?
Heb op Altavista en Google gezocht...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
^^bump^^

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Eerlijk gezegd nooit eerder van gehoord (van een MTEC GF2MX), maar MTEC qua naam ken ik wel: Mtec = Micron Technology

[topic=101980]

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 15:27 schreef VTec het volgende:
Eerlijk gezegd nooit eerder van gehoord (van een MTEC GF2MX), maar MTEC qua naam ken ik wel: Mtec = Micron Technology

[topic=101980]
Je hebt helemal gelijk! Damn, niet goed gekeken! Het is MTEK.
Ik heb al wel een site gevonden, maar geen Vidcard products daar (wel het goede bedrijf).

Someone?