Toon posts:

[BC3] Wie kan mijn monitor REPAREREN tegen Betaling???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat je probleem dan? Doet ie helemaal niets meer of......:?

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Ok nou heb ik er genoeg van.
Nu zoek ik iemand die mijn monitor kan reparen. Samsung Syncmaster 17GLSI
Aangezien er hier nogal wat whizkids zijn moeten er ook wel een aantal tussen zitten die mijn monitor kunnen maken.
Ik zal die persoon rond de 300 piek of meer :P geven als ie ''m fixt voor mij. :)

Dus mensen zin in een extra zakgeldje? mail me of zet me in je MSN!!!!!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik zou eerst even het probleem vertellen dan.
Is het beeld erg vaag (onscherp dus) of erg donker? Of zijn witte vlakken bijvoorbeeld wat gelig of groenig?
Zulke problemen kan ik zo voor je oplossen, mail me in dat geval even op chainsaw@zonnet.nl
Als je monitor 1 kleur echt helemaal mist of helemaal niet aan wil springen kun je het kortgezegd gewoon vergeten, dat gaat mij niet lukken (misschien een ander wel, daar kan ik niks over zeggen :)).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 11:24 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik zou eerst even het probleem vertellen dan.
Is het beeld erg vaag (onscherp dus) of erg donker? Of zijn witte vlakken bijvoorbeeld wat gelig of groenig?
Zulke problemen kan ik zo voor je oplossen, mail me in dat geval even op chainsaw@zonnet.nl
Als je monitor 1 kleur echt helemaal mist of helemaal niet aan wil springen kun je het kortgezegd gewoon vergeten, dat gaat mij niet lukken (misschien een ander wel, daar kan ik niks over zeggen :)).
Jij kan dus alleen maar schroefjes stellen...

Ik kan het niet beter hoor :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
tony is handig met zijn pottrimmerssetje van 5,95 bij de betere elektronica zaak ! >:)

no offense, ikke ben er ook handig is, en ook met de soldeerbout! >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn monitor is ook al brak. Ik weet dus wat je doormaakt. Bij mij zit er over het beeld een laag van brightness. Zwart is dus niet meer zwart. Er schijnen in de monitor vage hendeltjes te zitten aan de voorkant waarmee je dit kan oplossen, maar ik heb ze nooit gevonden.

Veel succes met je monitor!

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Ik hou nooit zo van die hoogspanning van die dingen...

Verwijderd

even wat meer info wat er precies aan de hand is.

dan kan ik een beter inschatting maken wat er aan de hand is en hoeveel het ongeveer gaat kosten.

anders weet ik nog een bedrijf in maarssen die monitoren op component niveau repareerd, dus meestal erg goedkoop. dussen de 200 en 300 piek gemiddeld in soms meer soms minder

stuur maar een e-mailtje ( zie GoT) voor meer info

Verwijderd

oke duidelijk.

is denk ik niet af te stellen met schroevendraaier, zal echt op compunent niveau gerepareerd moeten worden waarschijnlijk 1 paar torrentjes vervangen.

mail maar

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Nou mijn probleem is dat als ik mijn monitor aansluit op mijn pc en hem aanzet dan is het beeld helemaal in elkaar gedrukt.

En kennen jullie het beeld als je refresh rate te hoog staat dat je van al die vage strepen er doorheen heen hebt
ik heb in het midden van mijn beeldscherm een balk van ongeveer 5cm dik breed en van de bovenkant tot helemaal naar beneden gewoon de normale afmeting.
Die balk is mijn beeld als ik windows inkom kan ik echt nix zien.
Hij gaat wel aan en de knopjes werken nog.
Maar ik heb gewoon een vage vertikale balk van 5cm dik thats it.

En ik krijg alleen maar horizontale en verticale zwarte strepen in mijn beeld.

Hopelijk is dit wat duidelijker.

De ballen van de wallen. -=HENNEP=-(NL) :P

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Shit, Psygho heeft me door :D.
Maar goed, je moet toch weten wat je doet anders wordt ''t beeld alleen maar slechter :). En weer ''n ander is bang voor de hoogspanning :+.

Ik ga nu oefenen in het doorsolderen, krijg van iemand ''n verrotte 14", er mist een kleurtje in (groen is stuk). Ben benieuwd :).

En trouwens, pottrimmerssetje? Ik gebruik gewoon de betere schroevendraaier :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Zeg gozers als jullie mij kunnen helpen HELP dan ook.
Geen onzinnige bull**** zoals van hij is goed met die maat pik en ik ben beter met die maat pik.:P
Gewoon effe normaal replyen op mijn vraag a.u.b.

De Groeten H.S.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 11:45 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik ga nu oefenen in het doorsolderen, krijg van iemand ''n verrotte 14", er mist een kleurtje in (groen is stuk). Ben benieuwd :).

En trouwens, pottrimmerssetje? Ik gebruik gewoon de betere schroevendraaier :).
suc-6 als je gelukt heb is er 1 draatje los.
ander hem je meer werkt. ( lees veel meer werk )

betere schroevendraaier?? is van metaal dus potmeter/spoel wordt beinvloed daarom een trimsetje die zijn van plastic of keramiek dat werkt goed.

en heb je ook dan een meter om het licht te meten ? groen/rood/blauw intensiteit drive anders heeft hij er nog niets aan. zijn de kleuren nog niet goed.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik heb gewoon ''n mooi BMP''tje met witte vlakken, strakke lijnenpatronen, een regenboogje enzo. Daar stel ik op, geen zin om heel apparatenpark mee te slepen om een monitor af te stellen hoor :).

En trouwens, topicstarter, deze schroevendraaiers (>:)) mogen toch wel es even wat ervaringen uitwisselen of niet soms? :).

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Ja Sorry.

Het is alleen zo onoverzichtelijk.
Anders staan er wel 400 replys in en moet ik ze 1 voor 1 afgaan.:)
Ach ja doe maar wat jullie willen.
Deze Site is toch niet van mij.
Althans Hij wordt wel gehost door mijn werkgever hehe ;) Vuurwerk internet :P
Mail me maar ofzo henny@vuurwerk.nl

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Waarom vraag je niet of je van iemand een bon kan lenen van net zo''n monitor? >:)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 11:54 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik heb gewoon ''n mooi BMP''tje met witte vlakken, strakke lijnenpatronen, een regenboogje enzo. Daar stel ik op, geen zin om heel apparatenpark mee te slepen om een monitor af te stellen hoor :).

En trouwens, topicstarter, deze schroevendraaiers (>:)) mogen toch wel es even wat ervaringen uitwisselen of niet soms? :).
bmp tje met vlakken en lijnen en regenboog???
LOL die had ik nog niet gehoord :+
ammateur, daar heb je gewoon programma''s voor want een bmp op een 21" monitor geeft een slecht effect, niet duidelijk, met programma wel, deze wil ik best naar je mailen als je interesse hebt. B-)

geen zin om mee te slepen ?? of heb je hem niet ??? sorry ben in een beetje afzeik bui.

ik zie bijna geen verschil tussen 255 green drive en 265 green drive met het oog, maar als hij warm word is het wel duidelijk.

net zoals je kleurenbalans en helderheid is erg belangrijk, als je basis instellingen goed zijn, dan kan je klant( jij en ik in het geval dus ) de rest zelf afregelen.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Op maandag 14 mei 2001 12:45 schreef Bigfoot72 het volgende:
Waarom vraag je niet of je van iemand een bon kan lenen van net zo''n monitor? >:)
Hiervan had ik een post gemaakt en die kreeg een ban.Als ik namelijk een bon leen van iemand dan heeft die andere persoon geen garantie meer.Niet dat ik daar erg in heb maar die ander wel :P
Hopelijk is er iemand die zo''n bon nog heeft en die er nix meer aan heeft.
Ik zoek anders iemand die mij kan helpen dat ding weer normaal aan de praat kan krijgen.

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik heb je gemaild Elmo, kom maar op met die zooi :). En als reactie op je afzeikbui (:D): ik heb zo''n ding inderdaad niet. Ik maak me nou niet echt druk of de kleurverhoudingen op de promille precies zijn en de klant al HELEMAAL niet. Die is allang blij dat ''ie weer uren naar z''n schermpje kan turen zonder dattie koppijn krijgt :).

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Zijn er nog mensen die mij willen helpen?
Ik zal je goed betalen (alleen als dat ding het doet :) )

• raamfluiter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07-2017
Hennep, als ik je goed begrijp is de verticale afbuiging van je monitor defect..
Is (kan ik) - inderdaad op componentenniveau - hoogstwaarschijnlijk wel voor een aanvaardbaar bedrag (te) repareren.
Je monitor is het kennelijk waard.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Op maandag 14 mei 2001 13:05 schreef raamfluiter het volgende:
Hennep, als ik je goed begrijp is de verticale afbuiging van je monitor defect..
Is (kan ik) - inderdaad op componentenniveau - hoogstwaarschijnlijk wel voor een aanvaardbaar bedrag (te) repareren.
Je monitor is het kennelijk waard.
Nou als je MSN hebt kunnen we misschien wel effe met elkaar praten,geld is niet het probleem.
stuur me effe een mailtje of kom op MSN!

De Groeten! p.s. vriendelijk bedankt voor jullie medewerking :P

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Is er niemand die in Amsterdam woont die mij kan helpen?

Kom op mensen please help a person!

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 12:58 schreef HENNEP het volgende:
Zijn er nog mensen die mij willen helpen?
Ik zal je goed betalen (alleen als dat ding het doet :) )
zie mail :P

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Yo! komt er nog wat van?
Blijkbaar willen de mensen in deze wereld geen geld verdienen?
Hoe komt het dat die vrachtwagen zo vaak langs rijdt? ik zie ''m nooit
Jullie lenen geld he of halen jullie die vrachtwagen gewoon dagelijks leeg???? :P :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kijk eens bij www.panda.nl daar hebben wij vaker monitors laten repareren, en kwam niet boven de 150,- uit !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Vaag topic dit, Hennep... beetje dwingend om hulp vragen en dan zeggen dat geld geen probleem is... als dat zo is koop je toch gewoon een nieuwe monitor? Of laat em door een winkel repareren of zo.. :?

aAarGhh

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Op maandag 14 mei 2001 15:43 schreef jellyshock het volgende:
Vaag topic dit, Hennep... beetje dwingend om hulp vragen en dan zeggen dat geld geen probleem is... als dat zo is koop je toch gewoon een nieuwe monitor? Of laat em door een winkel repareren of zo.. :?
Ik ga zelf een 19 inch Philips Briliance kopen volgende maand, Deze Monitor wordt voor mijn lieve moedertje :)

Dus het wordt anders wel erg duur voor mij om twee stuks te kopen nieuw in de winkel :P

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:54
Op maandag 14 mei 2001 12:55 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik heb je gemaild Elmo, kom maar op met die zooi :). En als reactie op je afzeikbui (:D): ik heb zo''n ding inderdaad niet. Ik maak me nou niet echt druk of de kleurverhoudingen op de promille precies zijn en de klant al HELEMAAL niet. Die is allang blij dat ''ie weer uren naar z''n schermpje kan turen zonder dattie koppijn krijgt :).
Hey, kan je ff bij ons op school die kuttige LG beeldschermen bij komen stellen? Mijn 13" B/W schermpje op 800x600 @ 56hz is zelfs scherper dan die dingen :(

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Hehe als je in de buurt van Rotterdam zit vind ik ''t geen probleem hoor :).

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:54
Voor 400 beeldschermpjes aandraaien wil je vast wel naar Leeuwarden komen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Torretje f 2,50
Reiskosten f100,-
Arbeidsloon f pot koffie

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1