Nu zoek ik iemand die mijn monitor kan reparen. Samsung Syncmaster 17GLSI
Aangezien er hier nogal wat whizkids zijn moeten er ook wel een aantal tussen zitten die mijn monitor kunnen maken.
Ik zal die persoon rond de 300 piek of meer
Dus mensen zin in een extra zakgeldje? mail me of zet me in je MSN!!!!!
Is het beeld erg vaag (onscherp dus) of erg donker? Of zijn witte vlakken bijvoorbeeld wat gelig of groenig?
Zulke problemen kan ik zo voor je oplossen, mail me in dat geval even op chainsaw@zonnet.nl
Als je monitor 1 kleur echt helemaal mist of helemaal niet aan wil springen kun je het kortgezegd gewoon vergeten, dat gaat mij niet lukken (misschien een ander wel, daar kan ik niks over zeggen
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Jij kan dus alleen maar schroefjes stellen...Op maandag 14 mei 2001 11:24 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik zou eerst even het probleem vertellen dan.
Is het beeld erg vaag (onscherp dus) of erg donker? Of zijn witte vlakken bijvoorbeeld wat gelig of groenig?
Zulke problemen kan ik zo voor je oplossen, mail me in dat geval even op chainsaw@zonnet.nl
Als je monitor 1 kleur echt helemaal mist of helemaal niet aan wil springen kun je het kortgezegd gewoon vergeten, dat gaat mij niet lukken (misschien een ander wel, daar kan ik niks over zeggen).
Ik kan het niet beter hoor
no offense, ikke ben er ook handig is, en ook met de soldeerbout!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Veel succes met je monitor!
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
dan kan ik een beter inschatting maken wat er aan de hand is en hoeveel het ongeveer gaat kosten.
anders weet ik nog een bedrijf in maarssen die monitoren op component niveau repareerd, dus meestal erg goedkoop. dussen de 200 en 300 piek gemiddeld in soms meer soms minder
stuur maar een e-mailtje ( zie GoT) voor meer info
En kennen jullie het beeld als je refresh rate te hoog staat dat je van al die vage strepen er doorheen heen hebt
ik heb in het midden van mijn beeldscherm een balk van ongeveer 5cm dik breed en van de bovenkant tot helemaal naar beneden gewoon de normale afmeting.
Die balk is mijn beeld als ik windows inkom kan ik echt nix zien.
Hij gaat wel aan en de knopjes werken nog.
Maar ik heb gewoon een vage vertikale balk van 5cm dik thats it.
En ik krijg alleen maar horizontale en verticale zwarte strepen in mijn beeld.
Hopelijk is dit wat duidelijker.
De ballen van de wallen. -=HENNEP=-(NL)
Maar goed, je moet toch weten wat je doet anders wordt ''t beeld alleen maar slechter
Ik ga nu oefenen in het doorsolderen, krijg van iemand ''n verrotte 14", er mist een kleurtje in (groen is stuk). Ben benieuwd
En trouwens, pottrimmerssetje? Ik gebruik gewoon de betere schroevendraaier
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Geen onzinnige bull**** zoals van hij is goed met die maat pik en ik ben beter met die maat pik.:P
Gewoon effe normaal replyen op mijn vraag a.u.b.
De Groeten H.S.
Verwijderd
suc-6 als je gelukt heb is er 1 draatje los.Op maandag 14 mei 2001 11:45 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik ga nu oefenen in het doorsolderen, krijg van iemand ''n verrotte 14", er mist een kleurtje in (groen is stuk). Ben benieuwd.
En trouwens, pottrimmerssetje? Ik gebruik gewoon de betere schroevendraaier.
ander hem je meer werkt. ( lees veel meer werk )
betere schroevendraaier?? is van metaal dus potmeter/spoel wordt beinvloed daarom een trimsetje die zijn van plastic of keramiek dat werkt goed.
en heb je ook dan een meter om het licht te meten ? groen/rood/blauw intensiteit drive anders heeft hij er nog niets aan. zijn de kleuren nog niet goed.
En trouwens, topicstarter, deze schroevendraaiers (
Het is alleen zo onoverzichtelijk.
Anders staan er wel 400 replys in en moet ik ze 1 voor 1 afgaan.:)
Ach ja doe maar wat jullie willen.
Deze Site is toch niet van mij.
Althans Hij wordt wel gehost door mijn werkgever hehe
Mail me maar ofzo henny@vuurwerk.nl
Verwijderd
bmp tje met vlakken en lijnen en regenboog???Op maandag 14 mei 2001 11:54 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik heb gewoon ''n mooi BMP''tje met witte vlakken, strakke lijnenpatronen, een regenboogje enzo. Daar stel ik op, geen zin om heel apparatenpark mee te slepen om een monitor af te stellen hoor.
En trouwens, topicstarter, deze schroevendraaiers () mogen toch wel es even wat ervaringen uitwisselen of niet soms?
.
LOL die had ik nog niet gehoord
ammateur, daar heb je gewoon programma''s voor want een bmp op een 21" monitor geeft een slecht effect, niet duidelijk, met programma wel, deze wil ik best naar je mailen als je interesse hebt.
geen zin om mee te slepen ?? of heb je hem niet ??? sorry ben in een beetje afzeik bui.
ik zie bijna geen verschil tussen 255 green drive en 265 green drive met het oog, maar als hij warm word is het wel duidelijk.
net zoals je kleurenbalans en helderheid is erg belangrijk, als je basis instellingen goed zijn, dan kan je klant( jij en ik in het geval dus ) de rest zelf afregelen.
Hiervan had ik een post gemaakt en die kreeg een ban.Als ik namelijk een bon leen van iemand dan heeft die andere persoon geen garantie meer.Niet dat ik daar erg in heb maar die ander welOp maandag 14 mei 2001 12:45 schreef Bigfoot72 het volgende:
Waarom vraag je niet of je van iemand een bon kan lenen van net zo''n monitor?
Hopelijk is er iemand die zo''n bon nog heeft en die er nix meer aan heeft.
Ik zoek anders iemand die mij kan helpen dat ding weer normaal aan de praat kan krijgen.
Ik zal je goed betalen (alleen als dat ding het doet
Is (kan ik) - inderdaad op componentenniveau - hoogstwaarschijnlijk wel voor een aanvaardbaar bedrag (te) repareren.
Je monitor is het kennelijk waard.
Nou als je MSN hebt kunnen we misschien wel effe met elkaar praten,geld is niet het probleem.Op maandag 14 mei 2001 13:05 schreef raamfluiter het volgende:
Hennep, als ik je goed begrijp is de verticale afbuiging van je monitor defect..
Is (kan ik) - inderdaad op componentenniveau - hoogstwaarschijnlijk wel voor een aanvaardbaar bedrag (te) repareren.
Je monitor is het kennelijk waard.
stuur me effe een mailtje of kom op MSN!
De Groeten! p.s. vriendelijk bedankt voor jullie medewerking
Verwijderd
zie mailOp maandag 14 mei 2001 12:58 schreef HENNEP het volgende:
Zijn er nog mensen die mij willen helpen?
Ik zal je goed betalen (alleen als dat ding het doet)
Blijkbaar willen de mensen in deze wereld geen geld verdienen?
Hoe komt het dat die vrachtwagen zo vaak langs rijdt? ik zie ''m nooit
Jullie lenen geld he of halen jullie die vrachtwagen gewoon dagelijks leeg????
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
aAarGhh
Ik ga zelf een 19 inch Philips Briliance kopen volgende maand, Deze Monitor wordt voor mijn lieve moedertjeOp maandag 14 mei 2001 15:43 schreef jellyshock het volgende:
Vaag topic dit, Hennep... beetje dwingend om hulp vragen en dan zeggen dat geld geen probleem is... als dat zo is koop je toch gewoon een nieuwe monitor? Of laat em door een winkel repareren of zo..
Dus het wordt anders wel erg duur voor mij om twee stuks te kopen nieuw in de winkel
Hey, kan je ff bij ons op school die kuttige LG beeldschermen bij komen stellen? Mijn 13" B/W schermpje op 800x600 @ 56hz is zelfs scherper dan die dingenOp maandag 14 mei 2001 12:55 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik heb je gemaild Elmo, kom maar op met die zooi. En als reactie op je afzeikbui (
): ik heb zo''n ding inderdaad niet. Ik maak me nou niet echt druk of de kleurverhoudingen op de promille precies zijn en de klant al HELEMAAL niet. Die is allang blij dat ''ie weer uren naar z''n schermpje kan turen zonder dattie koppijn krijgt
.
Reiskosten f100,-
Arbeidsloon f pot koffie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen