Toon posts:

[BC3] TNT m64 tegen TNT Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een TNT m64 ruilen tegen een Guillemot TNT2 Ultra.....

Wie o wie kan mij zeggen of dit qua performance veel verschil uit gaat maken en misschien een voorbeeld hiervan
En heeft mijn systeem -AMD 800, 256mb ram, 7200rpm HD- nog extra invloed op de prestatie''s?

En zal hij (de videokaart) de spellen nog fatsoenlijk kunnen spelen in 32-bit?

Ik ben niet echt een spelfanaat en al helemaal niet een 3dmarks score fanaat, maar wil het wel weten....

Verwijderd

Doen doen doen. Ik snap niet dat er iemand gek genoeg is een m64 te ruilen tegen een ULTRA maar doen doen doen. Wat boeit jou dat nou of hij nog kan gamen :P

Jij hebt die ultra :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Foutje gemaakt in de tekst boven en alweer aangepast....

Moest niet zijn ''hij'' in de personen kwestie, maar de videokaart
Vooral als je dan kijkt naar wat de huidige spellen vragen van een videokaart

En volgens mij loopt die kaart op 175/183 en heeft 2,73GB bandbreedte (zo ongeveer hetzelfde als Geforce MX -volgens nvidia site- alleen met minder ondersteuning voor nieuwste software stuff)

Verwijderd

Nou laat ik het zo zeggen, een TNT 2 ULTRA is natuurlijk niet echt dat je zegt up to date, maar is natuurlijk vele malen sneller dan een M64, dus als je gelijk om kunt ruilen, waarom zou je dat dan niet doen.

Verwijderd

Die Guillemot TNT2 Ultra (Maxi Gamer Xentor32) is ook nog eens standaard overklokt naar 175MHz core i.p.v. 150 bij een normale TNT2 Ultra (ik heb er ook nog eentje).

Toen ik ''m in ''99 kocht was het zelfs de snelste consumenten grafische kaart die verkrijgbaar was (en duur ook nog)... het was de GeForce3 van die tijd.

Dus zeker doen die ruil >:)

Volgorde van TNT2 kaarten van traag naar snel:

TNT2 Vanta
TNT2 M64
TNT2
TNT2 Pro
TNT2 Ultra
TNT2 Ultra Golden Sample (175MHz) :7

Verwijderd

Topicstarter
Okay, bedankt!!
Pagina: 1