i810 mobo? Dan heb je een Gigabyte 686WMM7 mobo en kan je daarvan een bios proberen. IK weet echter niet hoe je van dat OEM Phoenix kutbios een award 6.0 bios kunt maken, maar je kunt het altijd proberen. Gigabyte typenr staat zelfs op mobo gedrukt...
Verwijderd
een collega van mij heeft een packardbell iconnect 2730 gekocht en tijd geleden een pci uitvoering van een tnt 2 kaart toegevoegd en pas ontdekt dat dit blijkbaar problemen levert met mediaplayer.
De probleem is, als met zeg maar vanuit windowsverkenner meerdere keren achter elkaar een avi opent/afspeelt het de eerste 3 keer zeg maar goed gaat maar bij de 4 keer vastloopt maar als men vanuit mediaplayer zelf de bestanden opent/afspeelt gaat dit wel goed.
zonder de tnt 2 kaart doet hij dit niet.
wie weet hier een oplossing of kent dit probleem
De probleem is, als met zeg maar vanuit windowsverkenner meerdere keren achter elkaar een avi opent/afspeelt het de eerste 3 keer zeg maar goed gaat maar bij de 4 keer vastloopt maar als men vanuit mediaplayer zelf de bestanden opent/afspeelt gaat dit wel goed.
zonder de tnt 2 kaart doet hij dit niet.
wie weet hier een oplossing of kent dit probleem
Waarom ga je een goedkope clubmachine upgraden, koop dan gelijk een goede computer
,
ik bedoel een Icon is niet gemaakt voor een TNT, heb hier al vaker problemen mee gehad op de helpdesk, zo''n ding valt niet up te graden wat videokaart betreft
ik bedoel een Icon is niet gemaakt voor een TNT, heb hier al vaker problemen mee gehad op de helpdesk, zo''n ding valt niet up te graden wat videokaart betreft
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen