Toon posts:

[BC3] Welke geforce te kopen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zelf zou voor een elsa gaan, ik draai nu op asus 7700 pro 64mb maar elsa, qua beeldkwaliteit, roelt vet !

Verwijderd

Hallo

ik wil graag deze maand (vakantiegeld rulez) een Geforce videokaart gaan kopen.. omdat ik graag spelletjes speel en m''n voodoo2 het allemaal niet zo leuk meer vind..

maar er zijn er zo tering veel, Creative , hercules, card expert, asus, noem maar op.. Ik zoek gewoon een Geforce 2 MX (of een simpele gts mischien wel) voor rond de 350/400 piek MAXIMAAL (Inclusief btw en verzendskosten).. Hij hoeft geen tv out of wat dan ook te hebben, maar wel goed geheugen (5,5 ns ofzo?) het is voor een celeron 500 systeem met een 15 inch monitor (wel een goeie.. 1286xnogwat op 75 hz)...

Wie weet een goeie kaart?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

asus is nog altijd beter hier bij ons

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zich boeit het allemaal niet zoveel, terratech is iets goedkoper maar ook iets minder snel. En Asus weer wat duurder en dus sneller, en kwalitatief ook beter. IK denk dat kwalitatief de meeste kaarten wel goed zijn.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url] <<

Verwijderd

kijk eens op www.gistron.com daar staat de Elsa Gladiac GTS 32mb ddr voor f385,- Als je een nieuwe wilt halen is dat misschien een interressante optie...
Pagina: 1