De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
-Zoemend Geluid
-Onscherpe Hoeken
-Trillend Beeld
-Lijnen door het beeld
-USB Hub problemen
-Onscherp op hoge resoluties
[/quote]
-Is niet zo heb ik geen last van moet je de refresh rate wat lager of hoger zetten.
-Is niet zo
-Refresh rate hooger zetten
-heb ik niet
-weinig usb aparaaten dus dat weet ik niet gebruik ik niet
-licht aan de videokaart
dat laatste was bekend moet je je gforce 2??? ombouwen naar een quatro 2?????
gr kokkel
Alleen is het instellen vervelend, je bent er erg lang mee bezig als je het ECHT goed wilt. En als het dan goed is en je gaat naar een Lan Party, oei
Verder zeer tevreden met et aantal instellingen dat mn monitor heeft, en ik vind hem zeer zeker beter dan menig andere monitor die ik gehad heb...
1 ander klein nadeel vind ik dat de monitor een belachelijk lange opwarm tijd heeft! Als ie net 1 minuut aan staat is mn beeld erg donker... Dit is trouwens NIET met elke LG zo! Alleen de versie die ik heb ( ja er zijn van de 795FT plus meedere versies ) de andere mensen met een 795plus die ik ken hebben geen van deze problemen. Je kan wel duidelijk zien dat ze net iets anders zijn, sommige hebben minder en andere veel minder osd opties om hun instellingen aan te passen..
Al met al, dik tevreden
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Vaak ligt scherpte ook aan je grafische kaart, zo staan de GF kaarten bekend om op hoge resoluties onscherp te worden.
succes met je keuze.