[BC3] ViperII Z200 (Savage2000)

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
Hiya

Heb diverse problemen met dit kaartje en ken eigenlijk niemand die hem heeft verders..

Kaartje gekocht voor 100 piek op de pcdump btw. (nieuw in doos) .

Probleem 1 :
Ik had eerst een TNT2u draaien, die er uit gehaald, toen mn ViperII''tje er in .
Driver installeren, eerst die van diamond later S3 Reference (meest recente versies).
Alles werken als een speer geen problemen..!
Dus, ik blij..maar waren paar kleine dingetjes met Quake3 die ik niet fijn vond, windows al tijdje niet geinstalled e.d. ..dus , ik win98se opnieuw geinstalleerd ...alles ziet er goed uit, wil ik Quake3 gaan spelen --> gooit ie me naar me desktop terug met een 32 bits error in dll nog iets .
Vrij reproduceerbaar, met de diamond drivers een crashje, met de S3 Reference een systeem hang . Vaag? In windows Millenium geen probleem, in windows 2K en windows XP ook niet.

Windows millenium WEL probleem omdat winroute daar niet lekker op wil werken helaas..Dus wil t eigenlijk wel aan de praat krijgen onder 98se .

Verders zoek ik iemand die precies weet hoe de performance van ViperII onder Quake3 omhoog te krikken,ik zie constant overal "Performance ICD" en "MiniGL" opduiken maar iets downloaden ho-maar ...

Verders zijn de 9.10.24 drivers de beste naar ik begreep, stabiel EN snel, maar die zijn weer nergens te vinden...anyone?!

Bvd, Michael

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 19:52
Op zondag 13 mei 2001 13:15 schreef majic het volgende:
Hiya

Heb diverse problemen met dit kaartje en ken eigenlijk niemand die hem heeft verders..

Kaartje gekocht voor 100 piek op de pcdump btw. (nieuw in doos) .

Probleem 1 :
Ik had eerst een TNT2u draaien, die er uit gehaald, toen mn ViperII''tje er in .
Driver installeren, eerst die van diamond later S3 Reference (meest recente versies).
Alles werken als een speer geen problemen..!
Dus, ik blij..maar waren paar kleine dingetjes met Quake3 die ik niet fijn vond, windows al tijdje niet geinstalled e.d. ..dus , ik win98se opnieuw geinstalleerd ...alles ziet er goed uit, wil ik Quake3 gaan spelen --> gooit ie me naar me desktop terug met een 32 bits error in dll nog iets .
Vrij reproduceerbaar, met de diamond drivers een crashje, met de S3 Reference een systeem hang . Vaag? In windows Millenium geen probleem, in windows 2K en windows XP ook niet.

Windows millenium WEL probleem omdat winroute daar niet lekker op wil werken helaas..Dus wil t eigenlijk wel aan de praat krijgen onder 98se .

Verders zoek ik iemand die precies weet hoe de performance van ViperII onder Quake3 omhoog te krikken,ik zie constant overal "Performance ICD" en "MiniGL" opduiken maar iets downloaden ho-maar ...

Verders zijn de 9.10.24 drivers de beste naar ik begreep, stabiel EN snel, maar die zijn weer nergens te vinden...anyone?!

Bvd, Michael
Hoi,

Ik heb ook een Z200. Hij zit er tijdelijk in omdat ik op mn nieuwe geforce 2 wacht.
Ik gebruik de s3 drivers . release 5-1-2001.tot op heden geen last van vastlopers gehad.

wellicht het proberen waard?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
http://www.jgc.f2s.com/download.php?cat=2

JGC''s Unified Savage driver 3.10 nix voor jou?

Is helemaal getweaked voor Q3 op dit moment (de PICD die in dat ding zit is ook alleen getest met Q3, was de snelste)

Oh ja: MiniGL zal ws niet werken met de Savage2000.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
Heel erg bedankt!:)