Toon posts:

[BC3] Ik begrijp er niks meer van (drivers geforce 2)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Normaal gesproken let ik niet zo erg op mijn 3DMark2001 score, maar gisteren besloot ik toch maar eens aan mijn schamele score van 1000 punten te gaan werken (PIII 750, 256 mb ram, Asus V7700 Pure).
Asus standaard drivers verwijderd en daarna 10.8 geinstalleerd, ongelooflijk score ging direct naar 2600. In de car chase demo ging ik van 19-20 fps naar 50.
Vervolgens wilde ik mijn processor iets overclocken om na te gaan of het nog iets hoger kon. Computer gereboot en ja hoor gewoon weer 19-20 fps in de car chase demo.

Nu blijkt dat ik alleen die 50 fps krijg wanneer ik de huidige drivers (maakt niet uit welke) eraf haal en vervolgens mijn computer opnieuw opstart om dan Windows te laten melden dat ik drivers moet installeren. Als ik dan vervolgens mijn computer opnieuw opstart heb ik weer de oude lage scores.

Enige idee hoe ik dit op kan lossen?

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:10

TGEN

Hmmmx_

Die gein heb ik ook :). Had eerlijk gezegd... tot 7.76 had ik dat probleem, met 7.76 niet meer (GF256 SDR 148/210)

Nu blijf ik constant rond de 5900 3dmarks2000 halen. Het kan er ook aan liggen (dat is mijn gokje) dat de drivers na de eerste reboot sidebanding aan hebben staan, en later uitschakelen... Met behulp van Zoiah''s ZTAGPTool staat sidebanding iig standaard aan hier.

TGEN

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

En als je nou eens doet wat in de txt-file bij je detonators staat??

Dwz; eerst je videokaart als standaard pci installeren, rebooten en dan je nieuwe driver pas installeren..

Gooi dan evt. je 4in1 pack er nog eens overheen..

Het blijft toch prutsen met die rare via''s :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik wil dit bericht nog een keer naar boven gooien, is er echt niemand die een oplossing hiervoor heeft?

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:10

TGEN

Hmmmx_

Readme''s? wie leest er nou readme''s.. idd, je hebt gelijk.. kom ik fijn achter na eeuwen detonators updaten... Het zou ook de reden van mijn goede 7.76... want die heb ik gereinstalled nadat ik na een BSOD weer eens een melding kreeg dat de drivers wrong waren (en windows dus de standaard drivers pakt), waarna ik 7.76 opnieuw installde. Thx voor opheldering enzo :)

TGEN

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus CUBX board dus daar zal het bij mij niet aan liggen. Enig idee wat ik hieraan kan doen. Met name in Tribes 2 is het verschil ook aanmerkelijk waar te nemen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer anders eens de rigoureuzere manier van aanpak :9

Windows opnieuw installeren, en als dat niet werkt => format c: >:). Daarna alle goede drivers installeren en hij doet het weer als een zonnetje (als het goed is... ;))
Pagina: 1