[BC3] Hitteprobleem GF3?

Pagina: 1
Acties:

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hallo!
Ik heb een GeForce3 gekocht (LeadTek). Klopt het dat deze kaartjes ERG heet worden? Ik kan na een paar uur computing het koellichaam echt niet aanraken. Had netzoiets met 2 GF2 kaarten. Iemand een idee? En nog iets: weet iemand hoeveel frames je ongeveer bij de GeForce3 in een AMD1300 systeem moet kunnen halen met Timedemo 1 van Quake3? Veel vragen, misschien iemand een antwoord? Thanks!

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 03:25 schreef ThePriest het volgende:
Hallo!
Ik heb een GeForce3 gekocht (LeadTek). Klopt het dat deze kaartjes ERG heet worden? Ik kan na een paar uur computing het koellichaam echt niet aanraken. Had netzoiets met 2 GF2 kaarten. Iemand een idee? En nog iets: weet iemand hoeveel frames je ongeveer bij de GeForce3 in een AMD1300 systeem moet kunnen halen met Timedemo 1 van Quake3? Veel vragen, misschien iemand een antwoord? Thanks!
Volgens mij heel normaal, die hitte...

I.v.m. die Q3 score kan ik je niet helpen maar ik heb ook een Leadtek GF3 en m''n 3DMark 2001 score ligt rond de 6500.
Sys info staat in de sig.

Cya,
ForMatPrO

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Wow! 6500! Ik heb m''n proc nog niet overgeklokt, maar ik zit op 5100. Maar goed, time for a nap, ga ik morgen nog wel wat verder tweaken. Anyway bedankt voor je antwoord.