[BC3] Nvidia Riva TNT2 Model 64 Win2k TV-Out Probs

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds ik ben overgestapt naar Win2k :D ben ik op zoek naar een goede driver voor
deze videokaart.

De originele meegeleverde driver ondersteunde geeneens tv-out onder win2k. :'(
Met de Detonator 3 drivers werkt het 3d gebeuren onder Win2k perfect alleen de TV-out geeft constant een vastloper (hij wilt overschakelen naar de tv-uitgang en daarna hangt de pc). :(

Dus maar een dualboot van Win98se en Win2k aangemaakt omdat hij het met de originele driver onder 98se wel doet. Detonator 3 btw. weer niet. |:(

Nu vind ik dit allemaal enorm omslachtig. (dual-boot) en vroeg me af of iemand een juiste driver of een oplossing voor het probleem heeft. :?

Ik weet dat het een oud ding is maar ik ga geen nieuwe duurdere kaart kopen omdat ik toch nooit geen 3d games speel dus bij voorbaat: alle ppl. die gaan zeggen dat ik een nieuwere kaart mot kopen mogen hun bijdrage doen op mijn girorekening. >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Never mind.. laat maar zitten...

EquiNox plaatste in een andere thread de link http://www.tvtool.de waarin een great proggie staat wat hier perfect werkt...

Ook nog ff in deze thread: THANK YOU *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen