[BC3] Zonnebril achter de computer

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:21
Met dit ziekelijk mooie weer heb ik nogal last van mijn ogen door het felle licht (migraine), dus liep ik gisteren de hele dag rond met een zonnebril. Ga ik ff een oude 486 bordje tweaken, dus kaart erin, windows diskje erin, kom ik op 640x480x16 @ 60hz windows binnen. Beetje verkleurd met die bril, maar het was echt ragscherp en geen geflikker.

Iemand meer ervaringen met zonnebril + Tsjernobyl monitors?

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 21:36

Mex

Was het bier lekker??:9

• _JGC_
Geen bier gehad...

Verwijderd

Ik heb geen tsernobyl monitor maar als ik er echt te lang naar gaat zitten staren (een week lang) op 100 hz krijg ik gegarandeerd pijn in me knars, niet iedere dag ofzo maar een vaste dag in de week, welteverstaan zaterdag net eff voor de middag, dit klinkt weird maar als ik het computteren minder in die week hep ik nergens last van.... heh ik heb inderdaad ook welis gepobt een zonnebril op te zetten8-) maar zo''n ding gaat na een tijdje irritatoren op je snuifdoos.

Verwijderd

Een maat van mij heeft altijd een lasbril op met Q3A als hij langer als 6 uur quake achter elkaar speelt.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 11:50 schreef Bitchass het volgende:
Een maat van mij heeft altijd een lasbril op met Q3A als hij langer als 6 uur quake achter elkaar speelt.
Ja een laskap.....lekker rustig op je ogen is dat :)

Verwijderd

LasBRIL , ni laskap .

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Heb je al eens een blinddoek geprobeerd ? may the force be with you ;)

Life is what happens while your making other plans..

• _JGC_
Ik ben al brildragend, dus die zonnebril merk ik niet eens. Alles is alleen een beetje donkerder...

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ik zit ook regelmatig 8er mijn compu met m''n zonnebril op me neus. Vooral als ik in het donker zit en m''n beeldscherm is het enige wat licht geeft..dan is het heel relax om een zonnebril op te zetten.

Verwijderd

Heeft dat rustigere beeld niet te maken met de polariserende werking van die zonnebril? Hetzelfde effect als wanneer je op een zonnige dag naar de weg kijkt of over het water..

Het beeld moet er dan nog steeds zijn, alleen een gedeelte van het licht wordt weggefilterd. (horizontaal of verticaal, weet niet meer. Lang geleden op school gehad..)

• _JGC_
* _JGC_ weet wel wat ie maandag op school doet

Moet ik van ''s ochtends vroeg tot laat in de middag aan een project werken. Achter LG 15" budget modelletjes die zo scherp als een stuk matglas zijn. Zonnebril op en kijken hoe dat is :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
staat wel een beetje kneusig denk :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb zelf al een Polaroid AG400 filter voor m''n monitor... met de drivers al de monitor wat zachter gezet. en ik heb dan ook nog eens licht getinte glazen...

wit?

wat is dat?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _JGC_
We hebben op school ook nog een paar van de eerste trinitron buisjes staan, zie je daar strax de steundraden ook niet meer op 8-)
Pagina: 1