De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En ik vindt het een toppertje !
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Sorry, maar dan heb je toch echt een andere (waarschijnlijk 452 pro) de 452 heeft namelijk echt GEEN steundraden. 452 vind ik een topmonitor (is ook nauwelijks onscherper dan de pro-versie).Op zaterdag 12 mei 2001 18:39 schreef hirogen het volgende:
Ik heb hem ook is een goed monitorretje maar heeft dus wel steundraden ze vallen in het begin wel op maar na een week of 2 zie je ze niet meer.
Maar voor de mensen die hem dus wel hebben, vertel er eens iets meer over. Ik wou eerst een LG Flatron 915FT Plus kopen maar het schijnt dat de beeldkwaliteit van de bovengenoemde 452 evengoed is. Daarnaast is deze monitor een stuk goedkoper (+-300,-).
Is het ook zo dat deze monitor ECHT plat is? Of hebben ze de hoeken gewoon opgevuld met glas?
Voor de rest zijn de specificaties hetzelfde
Ik heb gehoord dat een flatscreen betere kleuren geeft, maar dat een bol scherm wel scherper is dan een flatscreen. Waar?
Ik heb nog geen ''vissenkom'' gezien welke scherper is als een goede flatscreen. Het gaat overigens niet zo om het fenomeen flatscreen dat een beeld scherper is, maar de gebruikte buis. Dat zijn veelal Trinitron en Diamondtron buizen, en dat zijn zo ongeveer de scherpste en kleurrijkste die er zijn. De nieuwste Trini- en Diamondtron''s zijn allemaal volledig vlak.Op zondag 13 mei 2001 01:01 schreef Vertex het volgende:
Ik ben een beetje een newbie op het gebied van flatscreen monitoren. Misschien kan iemand mij uitleggen wat er nou precies beter is aan een flatscreen i.p.v. een bol scherm.
Ik heb gehoord dat een flatscreen betere kleuren geeft, maar dat een bol scherm wel scherper is dan een flatscreen. Waar?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.