[BC3] ASUS V7700/Paint Shop Pro?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Zijn er mensen hier die PSP draaien op een computer met een V7700?

Ik heb deze combinatie momenteel draaien, eigenlijk probleemloos, alleen PSP geeft problemen! En dat terwijl "moeilijke" programma''s als 3D spellen probleemloos draaien.

Wat gebeurt er: als ik PSP opstart, verschijnen soms niet alle icoontjes in de linker toolbar. Vervolgens zijn ook veel menu-opties verdwenen en verdwijnen in programma''s die ik verder gestart heb of start ook allerlei iconen, menu-items etc.

Ik heb al vanalles geprobeerd: nieuwe videodrivers, DirectX 8 geinstalleerd, hardwareversnelling helemaal teruggezet, clocksnelheid van de videokaart teruggezet, niets helpt!

Nou heb ik gelezen dat PSP van een vrij grote bitmap gebruik maakt, waar ie alle icoontjes inzet, en dat dat soms problemen kan geven. Maar het lijkt me dat ik dan ook in andere programma''s problemen zou moeten krijgen? Is er iemand hier die ook een V7700 heeft en PSP draait?

Ik heb mijn PC gekocht bij Eynstein, en die boden direct aan om de videokaart om te ruilen, maar ik wilde eigenlijk eerst zeker zijn dat het daar aan ligt...

Groeten,

Patrick

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

...misschien eerst effe verwijderen en opnieuw installeren. anders psp opnieuw downloaden >:), btw kun je niet beter ps6.0 gebruiken??....

edit:
...gebruik je ook andere grafische tekenprogramma''s, zoals photoshop, coreldraw, 3d deep paint. heb je daar ook problemen mee??.... denk dat het niet ligt aan je grafische kaart, je hebt immers dit probleem alleen maar met psp....

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik draai PSP 7.02 met m''n V7700 Deluxe en hier heb ik helemaal geen problemen.
Heb je de laatste updates van PSP al?
Oh en ik gebruik trouwens de Nvidia 12.10 drivers.

Niet?
[Specs]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:13
NVidia 10.80 op mijn V7700 Pure hier en niks aan de hand met PSP7

• BC3 Victim
Helaas, de meeste van die opties heb ik al geprobeerd. 3x herinstallatie van Win ME (zelfs 1x het met Win98 geprobeerd, hetzelfde probleem), andere drivers geprobeerd (zowel van Asus als Nvidia, versies 6.50, 11.10 en 12.20), met/zonder installatie DirectX 8.0a, PSP 7.0 of 7.02.

Het vreemde is, dat het lijkt alsof het alleen mis gaat met icoontjes/menuitems die gedeactiveerd zijn (grijs). De andere knoppen, menuitems zijn gewoon normaal! :?

Ik ben bang dat het toch omruilen wordt, ik ben door alle (software-)mogelijkheden heen... :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

same here, asus v7700 deluxe met psp7 en nvidia 11.01, nix aan de hand, werkt prima

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• BC3 Victim
...inmiddels is alles opgelost!

Wat bleek: de cpu (AMD Athlon 1.333) werd veel te heet (zelfs tot 66 gr.!) en veroorzaakte daardoor problemen met de videokaart. Draai nu met de kast open zonder problemen (temperatuur van de cpu wordt nu niet meer hoger dan 52 gr, dat scheelt nogal :-).

Nog even een dagje testen of alles goed draait, en dan nog even met de leverancier overleggen hoe we het ding ook met een dichte kast niet zo heet laten worden! :?

Pagina: 1