Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met het probleem dat ik heb met unreal is het spel onspeelbaar geworden. Het spel speelt met de versie zoals ik hem heb gekocht goed totdat ik met een 'vijand' moet vechten. Op het moment dat wij allebei schieten begint het beeld te schokken. Ik heb de nieuwste patch gedownload (versie 2.25 ) en nu kan ik me niet eens omdraaien of het beeld begint te schokken. Ik heb een pentium 400 met 128 MB geheugen en een klote videokaart (i740 chipset). Maar dit spel is al meer dan een jaar oud en kon al goed draaien op een pentium 200. Wie weet hoe het komt dat unreal niet goed draait op mijn systeem?

Alvast bedankt.

Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het die videokaart die het niet goed doet???????

success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 22:36

Anton

NetApp Implementation Engineer

Draai je hem in OpenGL of DirectX mode? De opengl van unreal zuigt, dus probeer het eens met directx. En op een P200 draait ie alleen fatsoenlijk met een 3dfx kaartje of in software-rendering op 320x200, dus dat is ook niet alles hoor. (ja, ik heb nog een P200 (nou ja, een K6-200 op 225) zonder 3dfx)

Ik scrobbel ook audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk toch dat het je vidfeokaart is, wat gebruikte je bij die P200 een v2 zeker?
Als er vijanden komen in het spel of je maakt een beweging moeten er meer berekeningen worden gemaakt dus dan komen evt, tekort komingen in horsepower van cpu of videokaart merkbaarder naar voren.
Ik heb geen ervaring met de intel 740 maar Unreal doet het het best(voorlopig) in glide(3dfx).
Met de TNT2 en MatroxG400 is open GL/d3d ook wel goed maar ik krijg dan soms conclicten.
Ik wil niet zeiken maar neem, als je veel games speel, gewoon een andere videokaart :)