Zit te twijfelen tussen ATI Radeon 64MB vivi en de Hercules Prophet 4500 (Kyro II).
Welke raden jullie aan en waarom???
Welke raden jullie aan en waarom???
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
''k dacht dat 600Mhz al genoeg was om de T&L fatsoenlijk te berekenen. En daar komt bij dat zeker het aankomende jaar T&L nog niet echt "doorkomt" komt later pas. De KyroII is absoluut geen verkeerde keus.Op vrijdag 11 mei 2001 19:53 schreef MGSNK het volgende:
1. tis niet vivi maar vivo =
video in , video out
2. ga voor de radeon, tenzij je een snelle proc hebt die t&l kan doen...
hangt ook af van wat je ermee wilt gaan doen.
DETAILS plz!!!
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik weet het niet zeker maar ik dacht het niet. nVidia kaartjes komen meestal best goed uit de test als ze consumer 3D kaarten testen met professionele 3D software (vergeleken met de rest tenminste).En ik denk toch dat voor 3d progs die radeon beter zou zijn...
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet wat jij onder bagger verstaat maar als snelheid een probleem is dan denk ik dat je je systeem maar eens op moet schonen. Een Kyro2 of Radeon voegt namelijk niks toe aan de V7700 die je nu hebt.Op vrijdag 11 mei 2001 19:59 schreef AleSyS het volgende:
De kaart is vooral voor spelletjes en 3D prgramma''s zoals MAYA en 3D studio MAX
Heb op dit moment een Asus V7700 Deluxe...maar die draait bagger.
Maar misschien draait mijn systeem wel stabieler met een Radeon of Kyro IIOp vrijdag 11 mei 2001 22:42 schreef hjs het volgende:
Slashhead is ook in afwachting van zijn Kyro II en hij heeft een punt, de V7700 is minimaal net zo snel als een Radeon. Dus verwacht geen wonderen van een andere kaart!
Verwijderd
Is deze kaart daar al te koop???Op vrijdag 11 mei 2001 22:56 schreef klausewitz het volgende:
Dit KyroII kaartje vond ik vorige week in het Dynabyte krantje. Dus even naar Dynabyte.... ''t was geen duur kaartje. Heel veel concurentie voor Nvidia gezien de prijs. Als iedereen nu zo''n Kyro II kaartje koopt worden de Geforce kaartjes stukken goedkoper. Koop ik over een paar maanden voor een leuk prijsje wel een Geforce III....
je begrijpt mij verkeerd... ik bedoelde dat de Radeon beter in 3d progs was dan de KYRO.Op vrijdag 11 mei 2001 20:25 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik dacht het niet. nVidia kaartjes komen meestal best goed uit de test als ze consumer 3D kaarten testen met professionele 3D software (vergeleken met de rest tenminste).
Verwijderd
Verwijderd
Bij het opstarten geeft ie al vaak problemen.Op zaterdag 12 mei 2001 09:48 schreef hjs het volgende:
Een een Radeon is slecht leverbaar
Een instabiel systeem komt denk ik niet door de videokaart. (kan wel, maar een Asus kaart is over het algemeen een goede kaart, vermoed dat je andere drivers moet proberen)
Verwijderd
uhm zoiets heet een driver kwestie. Kan je gewoon oplossen door naar driver terug te gaan waarop het systeem wel goed werkte. Scheelt je gelijk 450 piekOp zaterdag 12 mei 2001 11:14 schreef AleSyS het volgende:
[..]
Bij het opstarten geeft ie al vaak problemen.
Doe ik deze kaart in een andere pc...gaat het wel goed.
Verwijderd
Bij dixons zetten zit er bij 1.3/1.4 ghz een ati rage pro 16 mb inOp zondag 13 mei 2001 12:29 schreef _JGC_ het volgende:
Dynabout? Hmm, ja, ken ik:
Nu: 1,3GHz systeem, mot je kopen, supersnel...
P4 1,3GHz
verder specs niet bekeken, maar TNT M64 lijkt me niet onmogelijk bij die zaken...
Laatst nog iets belachelijks gehoord: een TNT Vanta in een Athlon 1.2 GH.. Volgens mij is een MX-je goedkoper te leveren dan een ouwe verrotte TNT VantaOp dinsdag 15 mei 2001 21:13 schreef Melvin15 het volgende:
[..]
Bij dixons zetten zit er bij 1.3/1.4 ghz een ati rage pro 16 mb in
" Play the violent strings of my symphony "