[BC3] Creative stuurt nieuwe videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 09:45
Mijn GF1 32 MB SDRAM ging 2 weken geleden kaduuk. Ik moest hem opsturen naar Creative en zou een nieuwe krijgen. 1 week later kwam hij binnen, ik installeerde hem en zag.........16 MB SDRAM. Na bijgekomen te zijn van mijn hartverzakking heb ik weer naar Creative gebeld en deze beloofden mij een nieuwe videokaart.
En idd, hij kwam vanmiddag aan. Ik hem weer meteen installeren en wat zie ik........allemaal donkere strepen horizontaal over mijn scherm. Dat was dus mijn tweede hartverzakking.
Meteen weer gebeld en na maar liefst 20 minuten overleg en een paar GVD`s kreeg ik te horen dat ik deze keer een GF2 GTS van ze krijg.
Ok, ik heb hem nog niet, maar ik werd wel ineens een stukje aardiger. Volgens mij is dit wel een goede deal, toch??:9

Verwijderd

Dat je nog blij bent, ik zou knettergek worden. Dit lompe gedrag zou mij gek maken, en in een definitieve annulering van het product resulteren...

Verwijderd

Nice deal! (zijn ze zelf ook mooi van het probleem af).
Well done ! :)

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 15:01 schreef drLiter het volgende:
Dat je nog blij bent, ik zou knettergek worden. Dit lompe gedrag zou mij gek maken, en in een definitieve annulering van het product resulteren...
Maakt ''t uit ?
Nu zijn beiden partijen een probleem armer, mooi toch ? :7

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:45
Lekker toch?

Hmm.. dat mijn GF ddr maar ''s dood gaat... ow, toch maar niet, de cooler is vervangen...

- hardware always changes.. -