[BC3] stekkertje?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo, ik hoop dat iemand op mijn vraag kan antwoorden: Op een donkere winterdag ging mijn monitor raar doen(ik had geen beeld meer) Ik haalde mijn grote broer erbij en na hem opengehaald te hebben en allemaal dingen gecontroleert(ook alle stofwebben eruit gehaalt) concludeerde hij dat het aan het stekkertje lag en kortsluiting was. Nu heb ik zijn oude monitor die alleen op de allerkleiste resolutie kan.
Mijn vraag is of ik nu zoon stekker los moet kopen of ik de hele monitor bij een bedrijf moet laten maken:?:? wie geeft mij altwoord:?:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Wat is nu het probleem?

De lage resolutie op je broers monitor, of dat kapotte stekkertje . .??

• BC3 Victim
dat stekkertje, moet ik dan een nieuw stekkertje kopen, zoja wat voor een of moet ik de monitor bij een (duur?) bedrijf of winkel laten maken:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
maar die laage resolutie is ook super vervelend

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 14:56 schreef Koen_Derks het volgende:
dat stekkertje, moet ik dan een nieuw stekkertje kopen, zoja wat voor een of moet ik de monitor bij een (duur?) bedrijf of winkel laten maken:?
Om te beginnen ga je voor een lullig stekkertje NIET je monitor laten repareren, dat is altijd te duur.
Dus, knip het stekkertje eraf en ga ermee naar de electonica-boer.
Kun je daar geen alternatief vinden, soldeer dan gewoon de draden (inmiddels zonder stekkertje) op de plek waar ze thuis horen.

(ik zou trouwens meteen aan het solderen gaan)

:7

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 15:08 schreef Koen_Derks het volgende:
maar die laage resolutie is ook super vervelend
Wat dit betreft, installeer de bijbehorende drivers.
Zowel van je Grafische kaart als van je monitor.

• BC3 Victim
waardoor kom je tot de conclusie dat het '' het stekkertje'' is en niet je hoogspanningsregelaar?

• BC3 Victim
ik luister naar mijn broer(tot zover ik hem moet geloven)

• BC3 Victim
ik geloof dat ik het zeker weet. ik was er ook bij toen hij hte teste en met mijn pc verstandeje weet ik het(bijna) zeker

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 15:15 schreef Koen_Derks het volgende:
ik luister naar mijn broer(tot zover ik hem moet geloven)
Er zit verschil tussen geloven en zeker weten. :7

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Als je die stekker er afknipt, wens ik je veel plezier met het bevestigen van een nieuwe.
Kun je beter een nieuwe kabel regelen, bv uit een oude monitor.

Ps. als je die kabel los hebt gehaald van de printplaat, meet hem dan effe door op kortsluiting.
Weet je dat ook zeker.

And The Only One

Pagina: 1