Weet iemand uit welk jaar de Samsung Syncmaster 17glsi komt? Kheb ''m namelijk goedkoop 2dehands van iemand kunnen overkopen, maar ik wil weten van wanneer ie is, voor garantie en dergelijke. Kheb geen aankoopbon ofzo.
Die heb ik ook een gehad, draai tnu nog steeds...is tegen de 4-5 jaar oud minimaal!
Waarschijnlijk zelfs nog iets ouder, 1995/1996 gok ik!
Waarschijnlijk zelfs nog iets ouder, 1995/1996 gok ik!
Nee die dingen zijn idd al 3/4 jaar oud dus reken niet op garantie.
Ze zien er zeker mooi uit en zijn kwalitatief ook goed, zo is mijn ervaring.
Als je het kunt doen voor f350,- zeker doen f 100 erbij mag als het een hele goeie is. (kwaliteit van monitoren kan enorm verschillen per individuele monitor)
Ze zien er zeker mooi uit en zijn kwalitatief ook goed, zo is mijn ervaring.
Als je het kunt doen voor f350,- zeker doen f 100 erbij mag als het een hele goeie is. (kwaliteit van monitoren kan enorm verschillen per individuele monitor)
diskeltische lurker
Verwijderd
Hij zal best wel in verschillende jaren gemaakt & verkocht zijn. Je garantie gaat pas in op het moment dat je hem nieuw koopt, dus als je ''em vorige week nieuw hebt gekocht, begon toen de garantie.
Maar ik heb zo het idee dat je zobnder aankooptsbewijzen met datum, toch erg je best moet doen voor je garantie.
Ach, boeit ook niet, die dingen gaan toch niet kapot.
Maar ik heb zo het idee dat je zobnder aankooptsbewijzen met datum, toch erg je best moet doen voor je garantie.
Ach, boeit ook niet, die dingen gaan toch niet kapot.
Weet iemand ook wat de nieuwprijs van dat ding was?
Pagina: 1