[BC3] Detonator en TV-out?

Pagina: 1
Acties:

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 09:54
Als je gebruik makt van die detonator drivers, werkt de TV-out functie dan nog?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 11 mei 2001 12:23 schreef RayMan het volgende:
Als je gebruik makt van die detonator drivers, werkt de TV-out functie dan nog?
Gebruik ff de search krijg je enorm veel hits, en hoeft iedereen het niet NOG een keer uit te leggen....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Ja, de TV-OUT werkt dan nog :)

Ik heb het laatst nog uitvoerig getest, geen probleem! :)

I love watercooling

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 09:54
Thanx m8...

Zat al te zoeken, maar had ut nog niet gevonden. Als ik dalijk mijn Asus GF3 krijg, werken al die andere functies dan ook nog?
(TV-in/out en 3Dbril)?

Verwijderd

Nou, dat zeg je wel, dan werkt de tv-out wel. Maar ik heb zoveel problemen gehad met die drivers. 3d was altijd perfect, maar tv-out doet het bij mij alleen als ik of de detonator 6.sxx of de det 7.17 gebruik. En aangezien de det 7.17 niet echt stabiel is bij mij heb ik nu de laatste 6xx met WQHL. Dan werkt alles goed, tv-out EN 3d.

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Sinds ik die 10.80 drivers erop heb loopt het wel beter in 3dMark en sommige D3D spellen. :)
Maar die TV-out functies van 6.35 vind ik veel beter en overzichtelijker dan 10.80
Ik krijg het niet meer voor elkaar om b.v. het beeld te "klonen" ook al heb ik de search hiervoor gebruikt en de instructie''s opgevolgd hiervan..
Wat dat betreft vind ik dus die 10.80 zwaar bagger.... :r

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Verwijderd

Is toch vreemd. Blijkbaar zijner heel wat mensen die problemen hebben met de tv-out met nieuwe detonator drivers. Waarom wordt dat niet een x goed

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

gewoon TVTOOL downloaden

http://www.tvtool.de

werkt super onder win2k.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
thnx EquiNox!!!!!

thank you thank you thank you ;))))

THAAAAAAAANK YOU !!!!!!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

TVTool ziet ook lang niet alle chip sets.

• MaxxMark
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Op zaterdag 12 mei 2001 16:37 schreef EquiNox het volgende:
gewoon TVTOOL downloaden

http://www.tvtool.de

werkt super onder win2k.
ERRR! Wrong answer :) Hij koopt een ASUS :) moet je een andere gebruiken, heb je TVCC2000 nodig :P (staat ook op de site) die werkt wel perfect! ik heb ook een asus! en zolang je dit programma gebruikt werkt alles qua tv out! of detonator et nou support of niet!

Verder zou ik toch aanraden de Asus Drivers gebasseerd op Deto Driver 11.01 gebruiken..

stond afgelope week nog iets over bij driver updates. http://www.tweakers.net/meuktracker/680
om precies te zijn!

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Ook met tvcc2000 hou ik problemen met det en tv-out. Klik je op die monitor gebeurt er geen zak. Ik heb nu de detonator 6.49 en dan werkt het wel goed. alles clone enzo, :?
Maar zijn die asus beter dan? Extra tools enzo, dat je bv alleen een film op je tv zet en verder gewoon kunt werken op je pc?

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op zondag 13 mei 2001 03:19 schreef liberque het volgende:
thnx EquiNox!!!!!

thank you thank you thank you ;))))

THAAAAAAAANK YOU !!!!!!!!!!
Ken ik y00 ? :P
Pagina: 1