Gebruik ff de search krijg je enorm veel hits, en hoeft iedereen het niet NOG een keer uit te leggen....Op vrijdag 11 mei 2001 12:23 schreef RayMan het volgende:
Als je gebruik makt van die detonator drivers, werkt de TV-out functie dan nog?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb het laatst nog uitvoerig getest, geen probleem!
I love watercooling
Zat al te zoeken, maar had ut nog niet gevonden. Als ik dalijk mijn Asus GF3 krijg, werken al die andere functies dan ook nog?
(TV-in/out en 3Dbril)?
Verwijderd
Maar die TV-out functies van 6.35 vind ik veel beter en overzichtelijker dan 10.80
Ik krijg het niet meer voor elkaar om b.v. het beeld te "klonen" ook al heb ik de search hiervoor gebruikt en de instructie''s opgevolgd hiervan..
Wat dat betreft vind ik dus die 10.80 zwaar bagger....
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Verwijderd
thank you thank you thank you
THAAAAAAAANK YOU !!!!!!!!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ERRR! Wrong answerOp zaterdag 12 mei 2001 16:37 schreef EquiNox het volgende:
gewoon TVTOOL downloaden
http://www.tvtool.de
werkt super onder win2k.
Verder zou ik toch aanraden de Asus Drivers gebasseerd op Deto Driver 11.01 gebruiken..
stond afgelope week nog iets over bij driver updates. http://www.tweakers.net/meuktracker/680
om precies te zijn!
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
Maar zijn die asus beter dan? Extra tools enzo, dat je bv alleen een film op je tv zet en verder gewoon kunt werken op je pc?
Ken ik y00 ?Op zondag 13 mei 2001 03:19 schreef liberque het volgende:
thnx EquiNox!!!!!
thank you thank you thank you)))
THAAAAAAAANK YOU !!!!!!!!!!