De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Voor 340 piek zou je een Kryo II kunnen kopen, die is met sommige dingen beter dan een GF2 Ultra maar met sommige dingen weer wat minder.
Als je performance wilt met een budget is dat op het moment IMO de beste keuze : Een Kryo II!
weet je dat?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
ook de gpu verschilt, de gts heeft 4 pipelines, de MX "maar" 2
ga voor de kyro idd
Verwijderd
KIJK OP PRICEWATCH!!!!!! (3x)
www.tweakers.net/pricewatch.dsp
Do''h!
edit/ 3keer ondertussen
Verwijderd
Nog ff wachte dus, maar dan....:9~
Ben errug benieuwd wat dat kaartje gaat in doen in mijn kastje......
msi ge-force 2 mx400 64mb agp tv-out
gekocht..
betekend dat mx400 dat ie 4 pipelines heeft?
Voortaan toch maar eerst eens zelf op onderzoek uitgaan!
Verwijderd
nee een MX is een MX, allemaal 2 pipelinesOp vrijdag 11 mei 2001 12:41 schreef elmarnieser het volgende:
betekend dat mx400 dat ie 4 pipelines heeft?
sorry moest ik ff kwijt
| I've got permission to color outside the lines |
Nou echt niet ,ik heb op het werk 2 van die kaarten geprobeert ,meer geen van die dingen wilde zuigen.Op zondag 13 mei 2001 17:01 schreef Genotix het volgende:
MX ZUIGT
sorry moest ik ff kwijt
Wordt weer sexshop dus...
-=@@D=- Macbook Pro 16"
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Paar tientjes doorsparen en je kunt de G2 GTS van Elsa kopenOp vrijdag 11 mei 2001 11:56 schreef elmarnieser het volgende:
hoevel verschil zit er in een g-force 2 gtsen een mx2
ik heb maar 340,- en wil de performance van een g-force 2 gts :(:(:(:(![]()
ik ga waarschijnlijk vandaag een g-force mx2 32 mb met tv out halen..
is dat verschil echt enorm in vergelijking met de gts?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Jawel, een Ultra of een GeForce 3Op zondag 13 mei 2001 18:06 schreef funkflex het volgende:
als je eenmaal een GTS hebt wil je niks anders meer
Maar voor 340 (en doorsparen wil je echt niet) zou ik een Kyro II kopen, behalve als je een langzame processor hebt, dan is een MX/GTS veel beter (vanwege T&L)