Toon posts:

TIBERIUM SUN IS ECHT COOL

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
he ik wil het NOG even benadrukken .... :)

aka ruu

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-01 20:18
En IK wil het hebben !! :)

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Verwijderd

Ik ga hem woensdag nacht ophalen :)

• BS
  • Laatst online: 22:16

BS

Ik kan wel wachten tot de volgende dag

Verwijderd

en ik heb het al
engelse versie
en ik vind het niet egt leuk
geen vernieuwing
gewoon een vervolg van c&c zoals red alert
grafisch iets beter
ik had er veeeeeeeeeeel meer van verwacht

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-02 19:01
Ik heb'm vanmiddag gedownd...
Het is m'n eerste C&C, ik kan dus niet vergelijken. Hij is best wel mooi, maar niks spectaculairs gezien...
Ik vond AOE vorig jaar toffer..

Verwijderd

1 woord: Homeworld

Dat spel gaat toch zo veeeeeeeeel ass kicken...geweldig gewoon. :)
Byebye, TS...I'm sorry.

• Rookstar
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Homeworld, Force Commander, Earth 2150...allemaal RTS spellen die beter worden dan Tiberian Sun.........

Gadgeteer

• Zandor
  • Laatst online: 11-03-2025
op het eerste ogennblik was ik er niet echt ondersteboven van , echter na een tijdje was ik toch even 'hooked'. Zelf denk ik dat het door de steengoede interface komt. Het speelt snel en ziet er best aardig uit. Die 'engelse' heft meer geluidjes dan die duitse versie. kortom Razor rulez !

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Verwijderd

Juist,

Ik vind hem ook zwaar tegenvallen.

De graphics zuigen.
Ik heb hem nog niet uitgespeeld maar tot nu toe heb ik niet echt vernieuwende boeiende units gezien.

En hier hebben we dan jaren op gewacht??

Dan hebben ze waarschijnlijk 99,9 % van de tijd in die filpmjes gestoken...

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 11:34
C&C2 ?? nog nooit van gehoord...

Afbeeldingslocatie: http://www.sierrastudios.com/games/homeworld/images/screen-070999-c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sierrastudios.com/games/homeworld/images/screen-070199-a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sierrastudios.com/games/homeworld/images/screen-002-800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sierrastudios.com/games/homeworld/images/screen-012-800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sierrastudios.com/games/homeworld/images/screen-010-800.jpg

This is..HOMEWORLD !!! http://www.sierrastudios.com/games/homeworld/intro.html

Verwijderd

Nou das dus niks voor mij .

• BS

BS

plaatjes zien er mooi uit (WEL ONGELOOFELIJK GROOT TROUWENS)

Maar wat is de bedoeling van dit spel in de ruimte vliegen en zoveel mogelijk neerhalen.

• bjorn
  • Niet online
sorry, maar het downen ervan lijkt me ook niet echt legaal. Weet iemand of tiberian sun ook op dvd uitkomt?

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 11:34
C&C2 op DVD ? niet dat ik weet...

• Rookstar
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Voor meer informatie over de coolste RTS van dit jaar (tenzij misschien Force Commander dit jaar nog uitkomt), HOMEWORLD, kijk dan ook eens op:

www.homeworld.net

of op:

www.homeworld.org

De bedoeling van dit spel is hetzelfde (en nog wat meer) als van een gewone RTS..

Je hebt een soort Harvesterschepen en die moeten een soort gas harvesten uit gaswolken....Dan heb je de moederschepen..hiermee bou je kleinere scheepstypen en die kun je dan weer laten vechten tegen de vijanden....(dit is heel simpel uitgelegd)....Kijk gewoon maar eens op de pagina's achter die 2 links hierboven....Het verhaal is namelijk ook best wel cool (en het spel speelt hier helemaal op in)....

Gadgeteer

• Terror
  • Laatst online: 07:05
Me heeft net TBS gedownload en gespeeld (nog nooit C&C gespeeld) en vind hem wel aardig.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• DumB
  • Laatst online: 08-01-2022
Quote uit C&C cover ops readme:
----------------------------------------------------------------------------
8.1 When will "Command & Conquer II: Tiberian Sun" be released?
----------------------------------------------------------------------------

"Coming Soon." We expect to release it late in the fourth quarter
of 1996. As soon as details are available about the game, we will
let everyone know through the Westwood Studios WEB site. Tiberian
Sun is an entirely new game, not a data disk for C&C: Tiberian Dawn.

hahaha Maar 3 jaar te laat!

Ik ga het spel dus wel kopen, maar ben van plan het terug te gaan verdienen door kopieen aan anderen voor een zacht prijsje te verkopen.

Volgens mij is het spel dus wel 10x zo gaaf als je ook de filmpjes enzo erbij heb, anders mis je dus het hele verhaal.

• BS

BS

volgens mij ook

dat gaat dus weer een hoop poen kosten

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:32
dumb wa kost zo cd tje dan :-)))))))
ik wil wel nl

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• BS

BS

in de winkel dacht ik 90 piek afgerond

• DumB
Het is niet de bedoeling dat je cd's verkoopt op dit forum... als je slim bent mail je mij dus daarover en post je geen reply's daarover

Verwijderd

Topicstarter
he dumb, wie wil er nou kopienen verkopen
op dit forum ???????????
dus wie is er nou "dumb"

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk wel raar hoe Tiberian Sun zo snel afgezeken wordt. Men speelt effe snel de warez versie en komt dan tot de conclusie dat het spel (waar men jaren op gewacht heeft) zuigt, want de graphics zijn niet zo mooi en het is gewoon C&C1. Hmm, ik vind dat je dat niet zo ineens kunt zeggen. Tiberian Sun moet je echt uitgebreid spelen om hem goed te kunnen beoordelen. Dat van dat ie hetzelfde is als C&C1 is gewoon niet waar. Verder zijn graphics niet de bepalende factor voor een goede game, en al helemaal niet in het strategie genre. Ik hoop dat mensen de game gewoon eerst eens kopen volgende week en hem ook eens op Westwood Online te spelen (kan dan ook meteen met je serial) alvorens te zeggen of hij goed is of niet.

• BS

BS

ik had ook een illegale versie maar die werkte natuurlijk niet.

wou hem toch al origineel kopen :)

• DumB
De geripte versie lijkt mij dus echt zwaar zuigen. Ik wil hem wel origineel, anders weiger ik hem te spelen.
bij TA ofzo maakt het niet uit als je geen filmpjes hebt, want het verhaal is toch flut, maar dat is dus bij dit spel niet!

• bjorn
  • Niet online
Kunnen jullie ts probleemloos over een netwerk spelen? Ik krijg na plm 2 minuten een server timeout. Het gaat om een p233 en een celeron 464. Cel. is de server. Het netwerk bestaat uit 2 10mbit utpkaartjes.

HELP!!!

• rammes
  • Laatst online: 00:12

rammes

koekebakker 1e klas

je hebt geen cheats draaien?? (als die er al zijn)

Ik zou het doen!

• bjorn
  • Niet online
Nee, geen cheats. Het lijkt erop dat ze niet goed synchroniseren. Maar hoe pas ik dat aan? De spelsnelheid moet op beiden hetzelfde zijn.

Verwijderd

de fix van razor al geprobeerd?

Verwijderd

Nou, ik heb niet de warez versie, ik heb gewoon de 2 cd's gedownload. Was wel effe wachten, 1,3 gig in 10 uurtjes.

Hij ziet er best goed uit. Graphics is niet je-van-het maar ik denk dat je het moet hebben van het spelplezier. Je moet meeeeegaaan in het spel.

Dus wat dat betreft ben ik het wel eens met Robin.

Wat is de prijs trouwens van het spel in de shop? Free record gaat hier in amsterdam om 2400 open..hehehe..wie heeft z'n slaapzakje al gepakt?

• bjorn
  • Niet online
Ik heb net de fix en resolutie changer gedownload. Hopelijk helpt dat.

Verwijderd

yes IK HEB HEM OOK :)

Verwijderd

S is wel een ok spel maar homeworld ziet er net iets beter uit

Star Trek: New Worlds ..dat is echt vet...}d }d

Verwijderd

Ja daag hier bij de "free" is de winkel dicht
"ivm dreigementen v/d openbare ministrie kunnen wij vanacht de verkoop van tiberian.....blablaba......" is dit normaal?
Trouwens al die negatieve reacties maakt het er ook niet echt leuker op. Morgen eerst naar Lolands toe , kunnen we altijd nog quake 3en ofzo doei........

Verwijderd

Tiberian Sun zou de opvolger van

Conquest Earth kunnen zijn,

allebei pure bagger....

Verwijderd

Tiberian Sun zou de opvolger van

Conquest Earth kunnen zijn,

allebei pure bagger....

Verwijderd

hijs inderdaad niet wat je zou verwachten na 2.5 jaar dev..

maar ok ..
Pagina: 1