De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maakt niet veel uit in performance, maar toch.
Ik heb altijd het voltage zitten verhogen....
Is het zo gek dan om een PIII-1000 op een BX chipset te draaien?
Videoplankje is overigens een GF2GTS van gainward (cardexpert 333)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
AGP 1X zie ik niet in mijn bios staan. Is er een tool voor die de AGP speed op 1X zet?
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik heb het probleem gevonden. Als ik een PC133 dimm verwijder is het probleem verholpen. Vermoedelijk is dit dimmetje dus niet helemaal tof.