[BC3] AGP 88, Geforce, BX op 133 ->verlagen voltage

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mischien heeft iemand er wat aan.

Ik had nogal wat ellende met het vastlopen van mijn Geforce2GTS.

Door dat ik een BX board met een PIII1000 heb is de AGP "out of spec".

Na het verlagen van mijn I/O voltage van 3.5 naar 3.4 in de bios ben ik van alle ellende af...... Yahoooooooo!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Hmm, moet ik eens proberen! Bij mij instabiliteit op AGPx2 en AGP op 88 mhz. :(
Maakt niet veel uit in performance, maar toch.
Ik heb altijd het voltage zitten verhogen....

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
1 van de problemen bij bussen als je ze gaat opvoeren is dat de signalen met elkaar gaan interfereren, en dat ga je alleen maar versterken met meer spanning.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• BC3 Victim
Ja shit! Het ding crashed nog steeds! :(

Is het zo gek dan om een PIII-1000 op een BX chipset te draaien? :?

Videoplankje is overigens een GF2GTS van gainward (cardexpert 333)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Zet gewoon de AGP speed op 1x in de bios, dan loopt ie bij mij niet meer vast. En de performance is precies hetzelfde.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
dacht juist dat die bx133 speciaal voor 133mhz was :? of maak ik nu hier een enorme fout, want die had toch juist een divider van 1/3 nu ?..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
Helaas heeft een BX133-raid niet zo''n 1/3 AGP divider. Dat heeft een Intel 815 of 815E chipset maar niet een 440BX.

AGP 1X zie ik niet in mijn bios staan. Is er een tool voor die de AGP speed op 1X zet?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
we hebben het over de abit bx133 raid ??, want die heb dat wel, laats nog gemaakt voor mijn ouwe heer.. met een p3 800 eb en een elchaepo voodoo 5 je

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
Jaja. BX133-raid..... Zo''n BE6II-raid met fcpga 8-)

Ik heb het probleem gevonden. Als ik een PC133 dimm verwijder is het probleem verholpen. Vermoedelijk is dit dimmetje dus niet helemaal tof.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Misschien dat je dan evenkunt kijken hoe je de cas latency etc hebt ingesteld. Heb ik ook eens gehad bij kameraad van me die pc-133 erbij had geplugd. hij kreeg ook problemen. dus die pc-133hoeft niet kapot te zijn. misschien dat je die even kunt proberen ineen andere computer.

specs

Pagina: 1