[BC3] VGA-box van Dreamcast

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet niet precies of dat hier thuishoort, maar je hebt er een monitor voor nodig.. dus..

Iemand ervaring met zo''n VGA box?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
K''heb er één zien staan op de HCC dagen...

Inplaats van een TV, sluit je de dreamcast op een monitor aan, en daarom is je beeld veel fijner en gedetailerder, omdat een monitor veel kleinere pixels heeft...

Maar ik vind Soul Caliber op een 55" width screen toch veel dooper... :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Op vrijdag 11 mei 2001 12:14 schreef Osdorp-Dude het volgende:
K''heb er één zien staan op de HCC dagen...

Inplaats van een TV, sluit je de dreamcast op een monitor aan, en daarom is je beeld veel fijner en gedetailerder, omdat een monitor veel kleinere pixels heeft...

Maar ik vind Soul Caliber op een 55" width screen toch veel dooper... :)
:) okee thx 4 de info. Volgens mij kan ik niet rekenen op veel reakties hier over de VGA-box, om begrijpelijke redenen.

Ik krijg binnenkort een Iiyama 452 19" binnen, en dus lijkt ut me wel relax om lekker te hakkuh op een monitor. that''s the reason.

" Play the violent strings of my symphony "

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Weet er misschien iemand een site waar die getest wordt ofzow?

een vergelijking zou leuk zijn.

" Play the violent strings of my symphony "

• BC3 Victim