[BC3] Asus GF1 Deluxe & TV-out

Pagina: 1
Acties:

• Sanjuro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 21:26
Ik heb een Asus 6600 Deluxe (dat is dus een Geforce1 met een TV-out & TV-in). Nu ben ik net overgegaan op Windows2000 maar nu krijg ik het TV-out gedeelte niet meer aan de praat.

Op het tabblad waar je moet overschakelen is alles dat met TV te maken heeft grijs en de dropdownlist die normaal VGA en TV bevat, heeft nu alleen maar VGA.

Ik heb de nieuwste drivers van de Asus site gedownload en Asus Live 4.0 geinstalleerd.

Wat moet ik doen om mijn TV-out aan de praat te krijgen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
CTRL-ALT-T

[topic=177347]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 07:56 schreef Sanjuro het volgende:
Ik heb de nieuwste drivers van de Asus site gedownload en Asus Live 4.0 geinstalleerd.
De nieuwste drivers zijn zeker niet altijd de juiste. Ik zou eerst ff wat andere versies van drivers proberen... 10 tegen 1 dat het daar aan ligt.

• Sanjuro
Die sneltoets werkt ook niet.

En ik krijg er net een probleem bij. Als ik op de power button druk om Windows netjes af te sluiten dan krijg ik dit:

"The device driver for the ''Root\acap2000\0000\'' device is preventing the machine from entering standby."

Afsluiten via het start menu werkt gelukkig nog wel.

Hoe los ik dit op?

• Sanjuro
Even voor de duidelijkheid: Onder Windows 98 heeft het wel gewerkt.

Verwijderd

Nou ja... hmpf. Andere drivers proberen dus.
Pagina: 1