Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

1. Videokaart - tulp (rechts-geel) -> Scart vd VCR
2. Videokaart - S-VHS (rechts-zwart) -> Scart vd VCR
(of je moet een videorecorder hebben met tulp/S-VHS aansluiting, dan gebruik je een standaard S-VHS/S-VHS of Tulp/Tulp snoertje) om de PC op de VCR aan te sluiten.
De audio gaat gewoon vanaf je geluidskaart naar scart.
Start Filmpje - zet op pauze [ || pauze ]
Schakel met CTRL-ALT-T tussen Monitor en TV/VCR...
Start de Videorecorder [ O record ]
en Start de Film op de PC [ |>play ].
CTRL-ALT-T werkt alleen met de Asus Drivers
Kabeltjes en converters kan je kopen bij Conrad en Nedis
En ik kan mij niet voorstellen dat dit niet in de handleiding staat van die mooie kaart, en natuurlijk is dit al heel vaak voorbij gekomen op [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=asus+7700+tv+out&data%5Border%5D=relevance&data%5Bpage%5D=0#hitstart]GoT[/url].
http://come.to/tvout - is ook handig...
http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2tv/what_interface.html - naslag...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik dacht dat ik nou alles goed had..........Hmmmmm
Effe denken......
Vraagjes:
1)Moet de film ook op de tv verschijnen onder het recorden?
2)What is scart precies.......sorry......?
Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Alleen als ook je video aangesloten is op je TV en de TV ingesteld is om het videokanaal weer te geven. Meer vind je oa. in de handleiding van je TV en Videorecorder.1)Moet de film ook op de tv verschijnen onder het recorden?
2)What is scart precies.

http://www.hwb.acc.umu.se/co_Scart.html
Maar ik heb nu alles gedaan wat jullie hebben gezegd, ik krijg zelfs mijn monitor screen op mijn TV, alleen als ik daar dan de film op afspeel........dan neemt hij niet op.........Wat doe ik fout?
Ook het geluid hoor ik door mijn stereo en niet door de TV.
Ik heb gehoord dat ik het gewoon niet via de tv moet doen maar direct naar video......wat moet ik veranderen?
Bedankt
Perfect om films te kijken maar niet om op te nemen.
Sluit de PC aan op de Scart van de Videorecorder.
Video:
PC (tulp/S-VHS) -> VideoRecorder (Scart) -> TV (Scart) -> TV-geluid op de Stereo
Audio:
PC (mini-jack) -> VideoRecorder (Scart)
Mocht je zwart/wit problems hebben: [topic=176419]
Thnx
Hier nog wat info:
Systeem:
win2k
AMD THUNDERBIRD 850
192MB gehuegen
Asus V7700 Deluxe TV IN +OUT
VID CARD: Heeft een Composite/TV OUtput(RCA)
SVHS/TV output(7pin)
Video heeft:
2 van die scart aansluitingen
Antenne in
TV in
Aan de voorkant heeft hij ook 3 openingen.Ik geloof voor audio 2 en 1 voor camrecorder enzo.
TV heeft ook 2 scart aansluiting (ex1 en ex2 geloof ik)
en ook 3 openingen aan de achterkant voor plugjes.
Thats it denk ik zo........help?
of met een scart -> S-VHS/Composiet verloop
op de videorecorder
dan moet het wel lukken