Toon posts:

[BC3] welke 15" LCD kopen? (-1500,- inc btw)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik dus zoek is een VGA of DVI LCD scherm van 15" of zelfs 14"(?) met (800x600) voor zo''n laag mogelijke prijs.

Hij is namelijk voor onze server en om af en toe naar een LAN mee te nemen.
Misschien klinkt het raar, maar ik heb niet echt problemen met games en LCD schermen en om mijn eigen scherm mee te nemen dat vind ik ietsje te gevaarlijk (22" lcd scherm).

wat mij goed lijkt is:
http://www.iiyama.nl/pages/lcd/ax3815u.html (pricewatch: 1370,-) en Iiyama is dacht ik een goed merk...

alleen weet ik niet of ik die op de wand kan monteren? of zijn er nog betere voor de zelfde prijs die ik wel op de wand kan monteren?

en wat zijn nou eigenlijk de verschillen in beeldkwaliteit tussen VGA LCD schermen en DVI LCD schermen?

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Heb nu ff een TXA3813MT voor mijn neus: Is wel leuk. Ik vind alleen een CRT mooiere kleuren hebben. Dit ding kost iets van 1600 piek

Verwijderd

Een Belinea 101515 is een goede TFT monitor die je ook aan de muur kunt bevestigen.

Kost 1399,- na energiekorting bij Pc Vergelijk Shop
http://www.pcvergelijk.com/shop

Verwijderd

Zelf heb ik zo''n Belinea 101515 aan de muur hangen. Het is wel erg gemakkelijk.
Ik ben van plan om een Sharp 17" TFT te kopen, deze hebben echt een super beeld. Ben bij correct wezen kijken, Maar sinds kort heb ik ze ook in pricewatch goedkoper gezien. Die TFT''s kan je ook aan de muur hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 mei 2001 14:09 schreef msturm10 het volgende:
Heb nu ff een TXA3813MT voor mijn neus: Is wel leuk. Ik vind alleen een CRT mooiere kleuren hebben. Dit ding kost iets van 1600 piek
Met ColorSync is de kleur echtheid laten we zeggen bijna perfect met een LCD scherm.

Alleen is Colorsync Apple only.

Verwijderd

Mediamarkt eentje voor 1288,-. Wel een misckey mouse merk maar zag er best uit!

Verwijderd

Zelf werk ik met een LG 575LE :9
Ik ben hier zeer tevreden over, geeft goed scherm beeld.
De prijs is ongeveer 1600.- ...

Verwijderd

De LG 570 LS (ofzo) is een leuk schermpje voor een zeer scherpe prijs.
Pagina: 1