[BC3] GF 2 Met dvd Doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kheb een probleempie ;)

Ik heb net een V7100 Pro GeForce2MX400 32MB TV-out videokaart gehaald ..

Alles aangsloten, Twin view werk perfect.
Ik kan DIVX afspelen enzo. Maar nu wilde ik een DVD afspelen met PowerDVD en toen kreeg ik een error .. Code: F5300002

"Because you switch to an unsupported display mode, the hardware-accelerated decoding function provided by your display card is not available"

Heeft iemand dit ook een keer gehad want ik weet het niet op te lossen.

Ik heb me videokaart op PAL staan, clone/twin view uitgezet enzo... NIKS WERKT.
Plz weet iemand hier iets op

Thx in advance :Y)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Niemand dan? Kom op , search leverde ook al niks op. Iemand moet dit toch ervaren hebben?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Klopt, de GF2 schijnt wat probleempjes te hebben met PowerDVD. Volgens mij staat er een oplossing op http://www.geforcefaq.com

• BC3 Victim
Endlich. *D ... He thx alvast ga ff kijke.
Iemand nog wat anders leuk ? :P

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 18:59
probeer s WinDVD, die vind ik beter dan powerDVD, ook is daar meer voor te vinden bij astalavista als je begrijpt wat ik bedoel....

• BC3 Victim
Resolutie voor tv-out moet op max 800x600 staan

• BC3 Victim
Ok windvd geinstalled crackie eroverheen maar het geluid ruist ,, vaag

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 12:43 schreef Dribbeltje het volgende:
Ok windvd geinstalled crackie eroverheen maar het geluid ruist ,, vaag
Crackie ?!?! Foei. 8-)

En die ASUSdvd serial staat gewoon op de sticker op het hoesje hoor... ;)
Pagina: 1