Toon posts:

[BC3] Waarom zijn Det. 12.00 WHQL slomer dan de BETA?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al een paar weken Detonator 12.00 BETA.
Dus ikke blij met de WHQL-versie in de hoop dat alle funkties ondersteund worden.
In de 1e plaats werken ook in de WHQL-versie niet alle funkties.
En in de 2e plaats zijn de prestaties van de WHQL-versie een stuk minder dan die met de BETA-versie.

Bijvoorbeeld in mijn screensaver (Sachs Marine Aquarium / D3D) behaalde ik met de BETA-drivers een FPS van 85, en met de WHQL een teleurstellende 59 FPS.

Kan iemand mij vertellen waarom dit verschil zo groot is ?

:7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
om stabiliteit te garanderen, want je kan met een hoop van die functies je systeempje aardig brak krijgen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarom vragen zijn altijd moeilijke vragen...

maar ik kan me er wel wat van voorstellen:

WHQL/Official drivers zijn trager ingesteld om stabiliteitsproblemen te voorkomen.

Beta''s nog niet, en bovendien gaat het vaak voor een fabrikant erom de grens te ontdekken...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 mei 2001 05:32 schreef unicorn7 het volgende:
Waarom vragen zijn altijd moeilijke vragen...

maar ik kan me er wel wat van voorstellen:

WHQL/Official drivers zijn trager ingesteld om stabiliteitsproblemen te voorkomen.

Beta''s nog niet, en bovendien gaat het vaak voor een fabrikant erom de grens te ontdekken...
En weet je ook waarom niet alle funkties werken in de WHQL/Official drivers ?

Thx!