De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tequila4alvin jij zei ongeveer 2 maanden geleden en I quote
.Nou doet de kaart het niet echt goed meer. Is het misschien mogelijk dat jij die OEM versie naar mij op kan sturen? Als je hem tenminste nog hebt .Email adres is tasrip@home.nl
Bij voorbaat Dank
Als er trouwens hier nog andere mensen zijn die mij kunnen helpen aan een OEM BIOS versie van de Hercules 3D Prophet 2 MX Dual Display Video zou het heel vriendelijk zijn als je me ff helpt.
Bij voorbaat DANK
Ik heb per ongeluk de bios van mijn Hercules 3D Prophet 2 MX Dual Display Video met een bios van de Hercules 3D Prophet 2 MX ge upgradeik heb laatst liggen kloten met mijn videobios (Hercules 3D Prophet 2 MX Dual Display Video), ik had wel van iemand een bios voor mijn DDV gekregen maar het blijkt dat het een OEM versie is, waarbij dus mijn retail version opeens OEM wordt en dus standaard op 175/166 draait en niet zoals het hoort 175/183.....
Bij voorbaat Dank
Als er trouwens hier nog andere mensen zijn die mij kunnen helpen aan een OEM BIOS versie van de Hercules 3D Prophet 2 MX Dual Display Video zou het heel vriendelijk zijn als je me ff helpt.
Bij voorbaat DANK
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wat heb jij geluk zeg
)
ik heb h''m toevallig nog op mijn FTP staan, hier kijk maar even zelf, het bestand heet :
G2MXDDO.ROM ( 175/166 OEM 7ns) (deze moet jij hebben)
G2MXDDV.ROM ( 175/183 retail 5.5ns)
ftp://tequila:4alvin@212.83.78.106/Software/BIOS/Video/
wel de juiste pakken he!!! en niet kloten op mijn FTP
al die andere bios''en zijn overgeclockte G-force 2 mx BT biosen
ALS JE IETS LEUKS VOOR ME HEBT, GOOI HET OP MIJN UPLOAD MAP OK
ftp://tequila:4alvin@212.83.78.106/UPLOAD/
ik heb h''m toevallig nog op mijn FTP staan, hier kijk maar even zelf, het bestand heet :
G2MXDDO.ROM ( 175/166 OEM 7ns) (deze moet jij hebben)
G2MXDDV.ROM ( 175/183 retail 5.5ns)
ftp://tequila:4alvin@212.83.78.106/Software/BIOS/Video/
wel de juiste pakken he!!! en niet kloten op mijn FTP
al die andere bios''en zijn overgeclockte G-force 2 mx BT biosen
ALS JE IETS LEUKS VOOR ME HEBT, GOOI HET OP MIJN UPLOAD MAP OK
ftp://tequila:4alvin@212.83.78.106/UPLOAD/
Nog even een vraagje.Welke Bios nummer geeft de kaart bij jouw bij het opstartren aan?
Verwijderd
ik heb een andere kaart dan jij he, ik heb de retail versie, mijne is dus 3.11.00.18.00, als het goed is moet dat er ook bij jou staan, want de bios versie is dezelfde, alleen anders ingesteld(mem op 183 standaard)
Bij mij blijft er dus 3.11.00.08.00 staan 
Na Het installeren van de drivers blijft windows hangen bij het opstarten
Na Het installeren van de drivers blijft windows hangen bij het opstarten
Pagina: 1