[BC3] TVTool werkt niet :(

Pagina: 1
Acties:

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 07:30
Ik heb een Hercules GF2MC met TV-OUT. Nu heb ik daar mijn TV op aangesloten en het werkt prima. Alleen het beeld op de TV is niet vullend in de breedte. Dit wilde ik dus met TVTool gedaan krijgen, maar dat lukt dus niet. Geen enkele setting heeft effect.
Ik speel de film af met Windows Media Player (Fullscreen op de TV-out, gewoon Windows op de monitor) en ik draai met de 7.58 WQHL Detonator drivers.
Wie heeft de gouden tip (andere software, andere tool, o.i.d.)? De search hielp in ieder geval niet...

Thanx...

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

je moet em (bij tvcc2000 iig) juist NIET fullscreen zetten!

zoals het bij tvcc2000 gaat(proll ook bij tvtool):
Je moet de player starten, dan laten focussen op media player en dan *ZONDER* dat ie fullscreen staat gaan verbreden! (natuurlijk wel overgeschakeld naar TV) dan stel je em zo af dat ie precies beeldvullend is! en die instelling sla je op!

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• JvdBosch
je moet em (bij tvcc2000 iig) juist NIET fullscreen zetten!
Je moet de player starten, dan laten focussen op media player en dan *ZONDER* dat ie fullscreen staat gaan verbreden!
Het punt is dat de maximale grootte niet groot genoeg is. Ik kan hem wel uitrekken, maar ik krijg hem niet groter of breder dan zoals de Standard instelling bij Screensize:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/j.vandenbosch2/TVTOOL.JPG
Ik wil dus bv de desktopmode selecteren, maar dat heeft geen effect....

Iemand?

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
probeer versie 5 eens

• JvdBosch
Versie 5.01 heb ik ook al geprobeerd. Maar die doet het ook niet. Hij lijkt ook niet helemaal goed te functioneren. Ik kan bijvoorbeeld niet eens registreren. Misschien ligt dat aan Win2K?
Zijn er nog andere programmatjes zoals TV-Tool? Het enige wat ik wil is de breedte en hoogte van het uitgangssignaal aanpassen...

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 07:57 schreef JvdBosch het volgende:
Versie 5.01 heb ik ook al geprobeerd. Maar die doet het ook niet. Hij lijkt ook niet helemaal goed te functioneren. Ik kan bijvoorbeeld niet eens registreren. Misschien ligt dat aan Win2K?
Zijn er nog andere programmatjes zoals TV-Tool? Het enige wat ik wil is de breedte en hoogte van het uitgangssignaal aanpassen...
ja, tvcc2000 is er ook zo eentje....

Kun je hier: http://www.3dchipset.com/utilities/nvidia/tv/tvcc/ downen :)

• JvdBosch
Op vrijdag 11 mei 2001 18:07 schreef AirHead het volgende:

[..]

Inderdaad, maar die is voor de Chrontel-chips. Ik heb een Conexant op mijn GeForce zitten...

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 21:33 schreef JvdBosch het volgende:

[..]

Inderdaad, maar die is voor de Chrontel-chips. Ik heb een Conexant op mijn GeForce zitten...
Ja is idd stom van me, sorry :)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Op vrijdag 11 mei 2001 18:07 schreef AirHead het volgende:

[..]

Kun je hier: http://www.3dchipset.com/utilities/nvidia/tv/tvcc/ downen :)
Ondersteunt deze ook S-VHS?

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Op zaterdag 12 mei 2001 10:01 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Ondersteunt deze ook S-VHS?
Ze ondersteunen beiden S-Video S-VHS is een type systeem voor videorecorders en videobanden.. In de pc wordt alleen S-VIDEO gebruikt :) in hoeverre dit geleik is aan elkaar weet ik niet :D

Over het resizen! Probeer niet dat main scherm te gebruiken dat kan idd soms brak werken! je moet de manual instellingen hebben waarmee je een "gefocussed" windows kan resizen tot ie precies beeldvullend is

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Pagina: 1