De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maar dat had je ook zelf kunnen verzinnen
Verwijderd
Dit is bij mij ongeveer 180 Mhz. Nu blijft hij lekker cool als je je vinger op de heatsink legt. Zonder koeler brandt je je fikken.
Verwijderd
ik heb bij mijn voodoo 3 2000 gewoon een 386 coolertje op die heatsing geschroeft ik kreeg hem van 140 hz naar 170hz!!
succes er mee
Wat je dan doet :
je knipt (kniptangetje)de lucifers nu in drie gelijke stukjes, vlak onder het kopje afknippen aub anders klopt t niet .
Vervolgens pak je de normale doodgewone pentium cooler (dus zegmaar 4cm oid), en prop je voorzichtig van bovenaf twee lucifer houtjes naar binnen in een van de hoekgaten . Dan steken ze aan de onderkant ongeveer 6 a 7 mm uit. Vervolgens pak je het 3de stukje hout, en zorgt dat die een beetje scherp puntje heeft / scherp toeloopt...dan met de scherpe kant in t resterende stukje ruimte steken en aanduwen met iets (niet je duim - doet zeer
Dan zit het geheel ERG stevig vast..bovenkant vlak, onderkant steekt dan lekker uit.
Zo doe je dat met alle gaatjes ..(4 stuks dus;) .
Lijkt veel werk maar in de praktijk ben je er maar 10 minuutjes mee bezig op zn MEEST .
Vervolgens pak je je voodoo3 ..en tot je grote verbazing past de cooler er met een beetje persen PERFECT in. Alsof het er voor gemaakt is
voila, your homemade very efficient voodoo3 3000 cooler !:)
Verwijderd
Heb je de heatsink van een 3000 al ooit gezien????Op maandag 14 mei 2001 21:12 schreef marco25 het volgende:
wat doen jullie allemaal moeilijk!!!
ik heb bij mijn voodoo 3 2000 gewoon een 386 coolertje op die heatsing geschroeft ik kreeg hem van 140 hz naar 170hz!!
succes er mee
Hier past geen schroef in.
Die coolermaster fan is een 50x50mm fan, dus ik denk dat elke 50x50mm fan er wel op past. Hebben allemaal toch gestandaardiseerde schroefgaten.
Dirk