De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
en had geen probs.
Nu heb ik er die kaart eruit liggen, om weer een pci slot vrij te maken.
Zo''n setje is alleen leuk voor de wat langzamere computers
Verwijderd
voor als ik een film op mijn monitor wil kijken
ik heb dan wel een SB live 5.1 Platinum, maar het geluid bij een software dvd speler komt er niet uit in DB 5.1 , en als ik dan de dxr3 gebruik met playcenter1
(playcenter2 speelt geen dvd''s meer crap) dan heb ik wel db 5.1
Geen enkele software player kan een echte Dolby digital 5.1 signaal geven , dus moet ik wel die dxr3 gebruiken!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Vreemd genoeg op een tft scherm lukte het wel redelijk beeld te krijgen op het bureaublad, maar dan zien de dvd;s er niet meer uit door het raster opbouwende techniek van tft scherms
Verwijderd
maar ik heb nog nooit echte DB5.1 uit die platinum gekregen dmv software players, alleen lukt het met playcenter 1
verder nog nooits iets eruit gekregen??
ik begrijp niet dat ze dit 5.1 noemen
want ik moet mijn versterken zelf laten coderen en dat was toch eigenlijk niet de bedoeling geweest met zo''n platiunum?
Weet iemand hoe ik zo;n platinum een beetje kan testen met echte DB 5.1 sounds? en niet vanuit een dvd''tje?