[BC3] asus 7700 Deluxe op MSI-694D Pro---> Slecht beeld

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Haai aan alle,
Ik heb het volgende Probleem -
Ik draai Win2k op mijn Sys.
Nu als ik de Via AGP drivers installeer
krijg ik echt verrot beeld :'( , de muis en de windowtjes laten sporen na op mijn scherm en ze worden niet goed getekend op mijn scherm(dus je ziet geen bal meer op je scherm).
Zonder de Agp drivers levert mijn systeem nog slechtere performance dan mijn viper550!!

Drivers geprobeerd -
Via - 4.25, 4.26, 4.27, 4.28, 4.29
Het verwijderen moet ik via de SOS mode doen en alles deleten, of nieuwe Install........

Asus & Nvidia - alles op tweakers en op de nvidia site

Systeem -
Msi 694D Pro
2x 733EB intel
1x 256mb muschkin rev2 133mhz cas2
Asus 7700 deluxe + tv-out
Sb-Live
Promise Fasttrack 100 Raid
2x Maxtor 30Gb 7200rpm (striped)
3com 10/100 nic (pt3)

Het systeem het ik getest met win2k met en zonder Sp 1, diverse bios settings, ander geheugen (100mhz).
Onder Win98 draait de kaart als een beest met via drivers.
Maar onder win2k kan ik net zo goed mijn oude Viper 550 er in steken , dit zorgt dat ik tenminste een beetje Perf heb..

Alle hulp is op prijs gesteld....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Iemand??
Helluuppppp

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Is er dan niemand hier die iets weet?
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
en jij d8 dat met zulke reacties mensen jou wilden helpen?

ok ik zal het proberen...
Probeer eerst Windows opnieuw te installen, en als dat niet werkt gewoon helemaal opnieuw beginnen (formatteren), Na de format als eerste je VIA drivers installeren en dan pas de nVidia drivers... misschien dat het zo gaat werken :)

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

assign irq to vga aangezet ??

agp apperture size ??
enz enz al gechecked ?

Beste film ooit

• BC3 Victim
Sorry ben pissed dat mijn sys zo klote werkt en dat het me allemaal niet wil lukken......

Maar ik heb op een kale install de VIA drivers geinst (meerdere versies) en dit levert het zelfde resultaat op of erger (nooit meer booten) :'(

Safe mode werkt trouwens dan ook niet meer normaal.... ook dit geeft raar beeld.
Oja en de MS Via AGP fix zorg voor een dooie Win2k.

Thnx... anyway :)

• BC3 Victim
Yep, alle bios instellingen 3 keer afgelopen met tabelletje (3 keer voor 3 bios updates).

Het probleem heb ik ook als ik alleen 1 schijf op mijn systeem hang met alleen die videokaart (no sound, netwerk, etc) en alleen onder w2k met de agp drivers van 4-1.
Als ik die drivers niet gebruik kom ik niet boven de 600 3dmarks uit.

Zou het kunnen dat onder win2k de via chipset (AGP drivers om specifiek te zijn) incompatible is met mijn asus 7700 ??

Thnx

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

is het win2kpro ??

volgens mij heeft die geen d3d drivers

tenmeinste bij mijn v770 zijn in win2kpro bij directX die knoppen uitgeschakeld

Beste film ooit

• BC3 Victim
Ik heb Win2k Pro, ik zal vanavond even kijken naar die knoppen, dan laat ik het morgen weten..... Thnx.... :)

Pagina: 1