[BC3] Welke monitor is het geschikst voor mij???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Yoh niemand????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik zit te twijfelen dus 2 Iiyama monitoren ,het zijn deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.iiyama.nl/pages/19inch/art/a902mt.jpg

en deze :

Afbeeldingslocatie: http://www.iiyama.nl/pages/19inch/art/ma901u.jpg

De bovenste is duurder maar beter in refreshrates ,maar ik hoor hier negatieve verhalen over deze monitor,in de winkel(Paradigit) hebben ze deze monitor en IK vind het beeld wel erg goed :9

De onderste is iets slechter,goedkoper maar iedereen vind hem hier WEL weer goed!

Heeft iemand andere alternatieven ??
(Met info en foto''tje >:) )

Welke is beter??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tja, wat wil je er precies mee gaan doen? Als geld geen probleem is, ga voor de bovenste:)

• BC3 Victim
Spellen mee spelen,en een beetje mooi en rustig beeld hebben in Windows!!

Ik hoor veel negatieve dingenover de bovenste dus it nog te twijfelen

• BC3 Victim
Niemand???

Je kan niet zeggen dat ik ongeduldig ben ;)

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:23

JJJ

Neem ze gewoon allebei en een dualhead videokaartje als je die nog niet hebt >:)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Die bovenste is mooier :)
(sorry heb nix zinigs te zeggen, maar had toch zin om te posten, hehe)

• BC3 Victim
ga voor de bovenste zodat je rustiger beeld hebt

• BC3 Victim
Vind het moeilijk om te beslissen , iemand hier een link naar een vergelijking tussen deze 2 en/of andrere monitoreN??

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Als het geld niet echt een probleem is zou ik gaan voor de bovenste.
[open deur]
Een monitor gaat behoorlijk lang mee en je moet er elke dag tegenaankijken.
Het is daarom niet gek om voor de beste beeldkwaliteit te gaan.
[/open deur]

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 11:00 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Topic: Welke monitor is het geschikst voor mij???
meest geschikt
De bovenste is duurder maar beter in refreshrates ,maar ik hoor hier negatieve verhalen over deze monitor,in de winkel(Paradigit) hebben ze deze monitor en IK vind het beeld wel erg goed :9
De onderste is iets slechter,goedkoper maar iedereen vind hem hier WEL weer goed!
Blaa, blaa, blaat: Dat zeggen ze alleen maar om van hun oude voorraad af te kunnen.
Het gaat erom wat JIJ denkt dat je nodig hebt!
En je zegt zelf al dat je het beeld van het nieuwere type beter vindt.

Bovendien, de specificaties zijn beter, toch?

Of kijk naar je budget (ook belangrijk soms).

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 12:03 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Spellen mee spelen,en een beetje mooi en rustig beeld hebben in Windows!!

Ik hoor veel negatieve dingenover de bovenste dus it nog te twijfelen
Waar heb jij die negatieve dingen dan gehoord? Ik heb hier juist veel positiefs over gehoord (staat ook een review hier bij tweakers). Ik heb hem ook zien staan bij Mycom en het zag er erg indrukwekkend uit (misschien heb ik me alleen laten verleiden door groot en plat :) ). Er is hier geloof ik een posting over deze monitor geweest waarin een bepaald probleem naar voren kwam, dat was een productiefout en is volgens mij allemaal door iiyama rechtgezet.

Dutchman

• BC3 Victim
[topic=130527] Problemen met VM 451

• BC3 Victim
19" is toch veel te klein :9

zelf heb ik ook wel een iiyama staan (510), dit ding geeft echt fantastisch beeld, hij is alleen beetje zwaar (39 kilo). is een 22" maar 19" is ook leuk. zelf zou ik kiezen voor de 451 of de 450 als die nog bestaat

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 23:47 schreef SilentShadow het volgende:
19" is toch veel te klein :9
Mijn bankrekening kan dat zelfs nog maar moeilijk verdragen :'(

Donaties zijn altijd welkom ;)

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:43 schreef -.STEFAN.- het volgende:
[topic=130527] Problemen met VM 451
Ja, dat probleem bedoelde ik. Maar dat is toch een productiefout die door iiyama opgelost is???

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 22:07
Vind het toch wel vaag dat iiyama zo''n slechte monitor heeft gefixt (451). Heeft ze denk ik aardig wat schade opgeleverd. Ben toch erg blij met mijn 450''je en zou hem ook nu niet willen ruilen met de 451. Maarjah ofdat het probleem nu opgelost is weet ik niet, ff uitzoeken en dan gewoon de 451 kopen als die foutjes eruit zijn.

| I've got permission to color outside the lines |

• BC3 Victim
Moeha hou gewoon die oude Packard Hell 15incher Stefan ;)

Hij kan er niet tegen dat ik een Lg Flatron 17 Inch heb >:)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Neem die ene ! ;)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:51
kwa refresh rate zal die bovenste véél fijner werken onder Windows... en over die onderste, bij mij op het werk (in Arnhem) hebben ze hem ook, maar die begint na 3/4 jaar aan de zijkant al ''op te bollen''...

Dus als je geld zat hebt, pak dan die bovenste :9

zeroxcool.net - curity.eu

Pagina: 1