[BC3] Sun 21"Monitor & Geforce II MX ?????

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,
Ik heb een sun 21"monitor en een Geforce II MX videokaart.....
Kan iemand mij misschien vertellen of ik deze combinatie op een of andere manier hoger kan krijgen dan 1280X1024 ???
Ik baal er erg van dat ik niet hoger kan, want ik had hem eigenlijk speciaal daarvoor gekocht.....
Bij voorbaat dank

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je checkt toch of dat kan, voordat je koopt? :?

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 23:31 schreef JurjenT het volgende:
Hoi,
Ik heb een sun 21"monitor en een Geforce II MX videokaart.....
Kan iemand mij misschien vertellen of ik deze combinatie op een of andere manier hoger kan krijgen dan 1280X1024 ???
Ik baal er erg van dat ik niet hoger kan, want ik had hem eigenlijk speciaal daarvoor gekocht.....
Bij voorbaat dank
Uh.. ik kan ''m in windows98se t/m 1600x1200 zetten.. dan kun jij dat waarschijnlijk ook wel (en ik heb ook nog eens zuigende 17" monitor :P)

• BC3 Victim
Ik weet dat de monitor veel hoger aan kan, maar in display settings kan ik niet verder dan 1280X1024.....
Ik heb trouwens een Hercules 3D Prophet II MX.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-08 00:59
Kijk eens in Windows voor welke monitor drivers geinstalleerd zijn en vervang die dan eens met drivers van de Sun 21"

• BC3 Victim
Ik kan nergens, maar dan ook echt helemaal nergens drivers voor deze monitor vinden...
Als jij een sugestie hebt...

• BC3 Victim

Pagina: 1