In het kort, ik heb een Gigabyte GA-7IXE4 moederbord met een Duron 700 erop en op dit moment een Voodoo3 2000 PCI videokaart. Nu heb ik tijdelijk een Powercolor GeForce 2 MX videokaart dus ik dacht kom ik zet dat ding erin.
- Pc uit, PCI videokaart eruit, AGP videokaart erin, pc aan, pc piept (2 keer, ff wachten en weer 1 keer).
- AGP er weer uit, PCI er weer in, pc aan, pc piept nog steeds.
- CMOS reset, pc start weer op (met PCI kaart), pc uit, AGP erin, CMOS reset, pc aan, nog steeds piepjes.
Nu heb ik dus geen flauw idee waar het aan kan liggen. Ik heb net even uitgebreid gezocht en heel wat topics gelezen, maar ik kom niks tegen dat op mij van toepassing is.
Ik heb al gehoord dat de spanning soms niet goed is, MBM5 geeft aan dat de +3.3v op 3.30 en soms 3.31 loopt, dat zal het probleem wel niet zijn.
De voeding van de pc is een 300 Watt exemplaar, dat zal het ook wel niet zijn.
De videokaart ondersteunt 4x/2x AGP, het mobo 2x, ik kan alleen niks vinden aan de videokaart wat ik in kan stellen.
Iemand enig idee? Ik heb geen idee wat ik nog moet/kan proberen..
- Pc uit, PCI videokaart eruit, AGP videokaart erin, pc aan, pc piept (2 keer, ff wachten en weer 1 keer).
- AGP er weer uit, PCI er weer in, pc aan, pc piept nog steeds.
- CMOS reset, pc start weer op (met PCI kaart), pc uit, AGP erin, CMOS reset, pc aan, nog steeds piepjes.
Nu heb ik dus geen flauw idee waar het aan kan liggen. Ik heb net even uitgebreid gezocht en heel wat topics gelezen, maar ik kom niks tegen dat op mij van toepassing is.
Ik heb al gehoord dat de spanning soms niet goed is, MBM5 geeft aan dat de +3.3v op 3.30 en soms 3.31 loopt, dat zal het probleem wel niet zijn.
De voeding van de pc is een 300 Watt exemplaar, dat zal het ook wel niet zijn.
De videokaart ondersteunt 4x/2x AGP, het mobo 2x, ik kan alleen niks vinden aan de videokaart wat ik in kan stellen.
Iemand enig idee? Ik heb geen idee wat ik nog moet/kan proberen..