wat is de verhouding tussen deze twee, dus als bijv je mem. op 200 Mhz loopt, waar moet je Core dan op lopen wil die je mem. bijhouden?
voor zover ik weet is iedere combinatie mogelijk ik heb nu m''n core op 220 lopen het het geheugen op 166 (standaard) en het werkt ook nog!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik moet met mijn m64 wel zorgen dan de mem +/- 110% van de core speed is anders wil hij niet verder overklokken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je mem moet gewoon zo hoog mogelijk lopen. Bij de nieuwste VGA-kaarten (GeForce en recenter) toch. Een hogere core haalt niet zoveel uit als een hogere mem-clock.
Het beste is natuurlijk ze allebei zo hoog mogelijk te gooien!
Het beste is natuurlijk ze allebei zo hoog mogelijk te gooien!
ik heb het probleem op zowel tri als bi linear filtering. Dat is het dus niet
ja, maar je kunt wel je mem. zo ver mogelijk overklokken maar als je core het niet bij kan benen dan ben je nog nergens.
hoezo niet? je kan gewoon je mem 20%hoger dan je core zetten hoor! kijk maar naar DDR geheugen! loopt ook veeeeel sneller en werkt o.k.
Er is wel overigens een optimale verhouding.....
Bijv. bij de Asus 7700 GTS (64) is dit Core 228 en Mem 408.
Kwestie van testen met beide sliders en deze in grafiek uitzetten....*D
Bijv. bij de Asus 7700 GTS (64) is dit Core 228 en Mem 408.
Kwestie van testen met beide sliders en deze in grafiek uitzetten....*D
Pagina: 1