Toon posts:

[BC3] PowerColor Geforce2 32MB (GTS/Pro?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jezus.. is deze kaart nou zo goedkoop of lijkt dat meer zo: +- 400 piek :? Dan isset zeker een GTS:? Maar dan nog erg goedkoop... (of is ''t een shitkaart :?)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 20:12
geen idee, maar powercolor is wel een redelijk goed merk hoor...:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 17:16 schreef Cutebritney het volgende:
geen idee, maar powercolor is wel een redelijk goed merk hoor...:)
Ok dan neem ik die >:)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

redelijk? ik snap dat gemiep over merken niet zo, ze gebruiken bijna allemaal nVidia''s reference design. Positieve uitspringer is Asus met hun deluxe bord met video in en uit.
De Powercolor is netzo goed al dan niet beter overclockbaar dan concurrenten (UTFS).
Is vaak voorzien van uitstekende TV out + kabeltjes + drivers + spellen.

Ik heb van Powercolor een MX, MX Dual en een GTS en het zijn inderdaad prima kaartjes :)
Kopen dus! ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als het een 32 MB versie is kan het toch alleen maar een GTS zijn? Volgens mij heeft een PRO altijd 64 MB aan boord :)

Verwijderd

Topicstarter
k, tnx guys! ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heej ik heb ook sinds vorige week dat PowerColor Geforce2 GTS 32MB kaartje.

Perfect kaartje. Heb er unreal tournament bijzitten. Ook zitten er kabeltjes bij voor de TV-OUT die overigens ook heel goed is >:)

Het is een GTS kaartje. Maar ik heb ''m op de PRO snelheid lopen met standaardkoeler :P

Kopennnnnnnnnn !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 mei 2001 18:13 schreef djwaxi het volgende:
Heej ik heb ook sinds vorige week dat PowerColor Geforce2 GTS 32MB kaartje.

Perfect kaartje. Heb er unreal tournament bijzitten. Ook zitten er kabeltjes bij voor de TV-OUT die overigens ook heel goed is >:)

Het is een GTS kaartje. Maar ik heb ''m op de PRO snelheid lopen met standaardkoeler :P

Kopennnnnnnnnn !
Ja, en ik heb mijn Videal PRO op ULTRA snelheid lopen met de standaard cooler (245/460).. >:)
Het is toch logisch dat een kaart die default sneller loopt ook verder overgeclocked kan worden (meestal dan..) :)

Wel iets duurder (559) maar ook wat sneller en TV-Out.
Pagina: 1