Eventjes opnieuw installeren dan...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat doet die reg patch en werkt het ook voor een geforce2?
en waar kan ik dat downen?
en waar kan ik dat downen?
JAAAA kweet
.
Opnieuw de drivers installeren werkt? Wel eerst volledig verwijderen neem ik aan? (Wnat ik heb net dus de reg patch gedaan en direct daarna had ik de nieuwste asus detonators geinstalled)
Opnieuw de drivers installeren werkt? Wel eerst volledig verwijderen neem ik aan? (Wnat ik heb net dus de reg patch gedaan en direct daarna had ik de nieuwste asus detonators geinstalled)
Zoals ik al verwachtte levert opnieuw istalleren geen enkel resultaat op: de oude keys staan ergens in de registry en die worden NIET overschreven bij een nieuwe install danwel update van de drivers (tenzij het ligt aan deze drivers, in welk geval ik s zou moeten proberen om oude drivers te instaleren. Dat zal ik dan maar s doen)
FF in die regfile kijken welke sleutels die aanmaakt en dan opstarten in safe mode en met regedit de desbetreffende sleutels verwijderen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jippie. Ik ben r uit. De nieuwe Detonator drivers leken het probleem te veroorzaken, aangezien na t installen van de oude drivers t probleem weg was. T kan ook veroorzaakt zijn door t feit dat de oude Asus drivers niet goed verwijdered waren door windows waardoor de 2 drivers ruzie kregen, maar dat denk ik niet.
En iedereen nog eens HARTELIJK BEDABKT voor de hulp/ideeen. Thnx
Welke keys exact geedit worden (maar dat kun je volgens hirogen''s methode controleren) en wat het effect daarvan is weet ik niet (als t goed is de optimale snelheid/kwaliteit verhouding).Wat doet die reg patch en werkt het ook voor een geforce2?
http://www.tweakfiles.com/video/nvidiaregpatch.htmlen waar kan ik dat downen?
En iedereen nog eens HARTELIJK BEDABKT voor de hulp/ideeen. Thnx
Pagina: 1