Toon posts:

[BC3] voodoo 5 glide/opengl beeldproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi there, sinds een paar weken heb ik een voodoo 5500. Ik heb bij het installeren meteen de nieuwste drivers gedownload en 3dfx tools (inbegrepen) Vreemdgenoeg zegt tie bij winme bij het installeren van de 3dfx tools dat hij een aantal bestanden niet kan registreren. Het installeren bij win2k ging perfect. Maar nu naar een weekje goed te kunnen spelen heb ik in winme en win2k het zelfde probleem; namelijk opengl en glide spellen hebben een heel verneukt beeld, het knippert allemaal dubbel beel door het beeld heen; heel vaag dus. Iemand een oplossing of die dit ook heeft

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu winme helemaal opnieuw geinstalleerd. de 3dfx tools installeerde nu wel goed, maar nog steeds het probleem op fastest performanche, fsaa 2x en fsaa 4x. Op de single chip modus doet tie het wel goed :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een van je processoren kaduuk?:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Knorrend_varken
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:49
Had ik vooral last van bij GP3, heb toen de drivers van Windows Update gedownload, en toen werte het wel goed. (Windows 2000 dan ME niet geprobeerd)

Verwijderd

Topicstarter
tja, maar bij mij is het niet een specifiek spel, q3, hl counterstrike, deus ex; allemaal werken ze wel op 1 chippie met opengl of glide, of op 2 chippies met D3D. Vaag toch? Terug sturen maar. 2d is perfect maar ja, dan gebruikt hij het 2de chippie dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
keep it up

Verwijderd

Klein vraagje:
Heb je dat kaartje al eens oc''ed ?

:7

edit:

Ohja, voel (na intens gebruik, game ofzo) of beide processors even warm zijn.
Is dit niet het geval, dan is tie kaduuk.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem maar terug gestuurd, einde verhaal. Volgende week waarschijnelijk wel weer een nieuwe, ze hadde op de hlpdsk wel eens van het probleem gehoord, maar was waarschijnelijk een hardware probleem.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:43
jammer, de voodoo5 5500 is een lekker kaartje....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
hoho, ik heb hem terug gestuurd voor reperatie, kom nou niet voor een ander. Ik ga niet zo''n :r nvidia kaart kopen. Ati gaat nog.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:43
gelukkig... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1