De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ben er dus na dagen (weken..) searchen, surfen, lezen, vragen, etc achter dat dit voor mij de beste kaart is: niet leverbaar... grrr.
Zit ik daar met mijn AMD1200 en 4MB riva128 videokaart
Vraag eigenlijk: weet iemand waar de kaart WEL (snel!) leverbaar is?
Zit ik daar met mijn AMD1200 en 4MB riva128 videokaart
Vraag eigenlijk: weet iemand waar de kaart WEL (snel!) leverbaar is?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tja ligt eraan wat je wilt. Gezien het feit dat je een radeon sdr zoekt houdt zeer waarschijnlijk in dat je weinig spellen speelt en beeldkwaliteit belangrijk vindt. Dus je zou evt. kunnen overwegen om een g450 te nemen.
Nou, $$$ is het probleem 
Het is deze of de Geforce2MX. De ati is 2D veel mooier en 3D gemiddeld iets sneller. De TV-out van de ati is ook nog veel beter. En ze zijn even duur.
Ik speel wel spellen, maar niet dat ik er Fl. 899,- voor over heb. Ik ga divX''tjes op mijn TV kijken. Ik hecht ook waarde aan 2D kwaliteit. Ik ga een 19" monitor kopen en wil geen geforce-schaduw/trillingen of andere lelijkheden omdat ik zo nodig 3 frames/s meer wilde...
Maar... weet iemand waar ik ''m kopen kan? Dixons? Weet ik veel wat.. Wie heeft de ATI!?
Het is deze of de Geforce2MX. De ati is 2D veel mooier en 3D gemiddeld iets sneller. De TV-out van de ati is ook nog veel beter. En ze zijn even duur.
Ik speel wel spellen, maar niet dat ik er Fl. 899,- voor over heb. Ik ga divX''tjes op mijn TV kijken. Ik hecht ook waarde aan 2D kwaliteit. Ik ga een 19" monitor kopen en wil geen geforce-schaduw/trillingen of andere lelijkheden omdat ik zo nodig 3 frames/s meer wilde...
Maar... weet iemand waar ik ''m kopen kan? Dixons? Weet ik veel wat.. Wie heeft de ATI!?
Verwijderd
Ik heb de Radeon 64mb ddr vivo (overgestapt van een Hercules GF2mx) en ben er zeer tevreden mee. haarscherp, mooie kleuren, en video in en uit.
Die GF2mx die ik had dee mn monitor geen eer aan :((
Kep zelf ook een kleine maand moeten wachten op de radeon maar het was het wachten zeker waard!
Die GF2mx die ik had dee mn monitor geen eer aan :((
Kep zelf ook een kleine maand moeten wachten op de radeon maar het was het wachten zeker waard!
Ik heb ''m bij beat-it besteld, maar daar kwam ie pas na een maand. Hij was dan ook niet op voorraad toen en is door beat-it direct bij binnenkomst van verse aanvoer van Ati leverancier naar mij gestuurd. Ik zou je toch met klem willen adviseren om de DDR variant te overwegen. SDR is op een ding ernstig begrensd, en dat is geheugen. Met een DDR komt de Radeonchip pas echt lekker op gang. Als je het even kan lijden, doe die DDR. De SDR is wel lekker cheap en rocked aardig kont op mijn Celeron 800.
Verwijderd
22 op voorraad..:
http://www.beat-it.nl/cgi-bin/BeatIt.storefront/3af94fdb044fc5b42719d448278606cb/Product/View/587524
/Edit
FL 342,-
http://www.beat-it.nl/cgi-bin/BeatIt.storefront/3af94fdb044fc5b42719d448278606cb/Product/View/587524
/Edit
FL 342,-
Verwijderd
je zou natuurlijk ook de Hercules 3DP-4500 Kyro II met tv-out kunnen overwegen. Die is maar een heel klein beetje duurer, maar nog veel sneller, zeker op jouw T-bird 1200 
En de beeldkwaliteit is ook goed. Ik neem aan dat als je een 19" monitor gaat kopen je ook de hogere resoluties lekker wilt kunnen draaien. (kijk in de testen van de Radeon-SDR ook eens of je 1280x1024 goed kunt draaien!)
Ik heb zelf net de Radeon 64 vivo voor op mijn 19". Ik moest er ook een paar weken op wachten. Toen hij maar niet kwam heb ik wel ff zwaar moeten nadenken of ik deze of de Kyro-2 zou nemen (bestelling veranderen moet kunnen).
Ik heb mijn Radeon in Duitsland (bij mindfactory.de) voor DM429,- gekocht. Met opsturen kwam dat op F515,-
De Hercules 3DP-4500 kun je denk ik voor F400,- in huis hebben.
En de beeldkwaliteit is ook goed. Ik neem aan dat als je een 19" monitor gaat kopen je ook de hogere resoluties lekker wilt kunnen draaien. (kijk in de testen van de Radeon-SDR ook eens of je 1280x1024 goed kunt draaien!)
Ik heb zelf net de Radeon 64 vivo voor op mijn 19". Ik moest er ook een paar weken op wachten. Toen hij maar niet kwam heb ik wel ff zwaar moeten nadenken of ik deze of de Kyro-2 zou nemen (bestelling veranderen moet kunnen).
Ik heb mijn Radeon in Duitsland (bij mindfactory.de) voor DM429,- gekocht. Met opsturen kwam dat op F515,-
De Hercules 3DP-4500 kun je denk ik voor F400,- in huis hebben.
Pagina: 1