Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Staat je refreshrate wel correct ingesteld?
> config > beeldscherm.instellingen > geanvanceerd -> adapter
?
> config > beeldscherm.instellingen > geanvanceerd -> adapter
?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Uiteraard, allemaal al gecheckt, ook nieuwe drivers van videokaart, monitor etc. Niets schijnt te helpen.
Verwijderd
Eindtor is kapot. Het schijnt een vrij simpele handeling te zijn om deze te vervangen. Die dingen kosten ? 15,- tot ? 20,-. Nu iemand zoeken die dat voor je kan doen.
CTX bijvoorbeeld.
Wat naar...
waarschijnlijk net geen garantie meer...
Wat naar...
waarschijnlijk net geen garantie meer...
CTX geeft sinds kort (jaartje of zo?) 3 jaar on-site garantie. Komen ze hem bij je thuis ophalen... check de productiedatum, als die jonger dan 3 jaar is dan fixen ze hem gratis.
Snnass = Bange haas
Snnass = Bange haas
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Kap er nu eens gewoon mee eikel. Dat is de tweede keer dat je een kruisverwijzing maakt. Ik ben met die discussie gestopt omdat je daar toch niet uitkomt. Dat is GVD een discussie van 1œ maand geleden en nu moet je daar nog naar gaan verwijzen, zielig kereltje?Op woensdag 09 mei 2001 12:33 schreef FreeRider het volgende:
CTX geeft sinds kort (jaartje of zo?) 3 jaar on-site garantie. Komen ze hem bij je thuis ophalen... check de productiedatum, als die jonger dan 3 jaar is dan fixen ze hem gratis.
Snnass = Bange haas
Gunstig, heb CTX al gemaild, wacht op response.
Probleem is alleen dat ik dit ding 2e hands heb overgenomen. Die jongen heeft zijn aankoopbewijs weggegooid, weet niet of dat voor problemen gaat zorgen.
Probleem is alleen dat ik dit ding 2e hands heb overgenomen. Die jongen heeft zijn aankoopbewijs weggegooid, weet niet of dat voor problemen gaat zorgen.
Zozo hij reageert eindelijk... Ik denk dat iedereen die die thread leest JOU juist een zielig kereltje vindt. Aangezien je destijds te laf was om nog te reageren treiter ik je er nu nog effe mee : lekker voor je ! Als je een vent bent dan maak je het af.Kap er nu eens gewoon mee eikel. Dat is de tweede keer dat je een kruisverwijzing maakt. Ik ben met die discussie gestopt omdat je daar toch niet uitkomt. Dat is GVD een discussie van 1œ maand geleden en nu moet je daar nog naar gaan verwijzen, zielig kereltje?
Sorry, on with the topic :
Verwijderd
Wat af maken. Uwe zaligheid vind toch dat uwe pukkelkop gelijk heeft. Dat is het toch af of niet. Wat wil je nu weer rekken?
Geen probleem, het verbaasde me al dat ik zoveel response kreeg.
CTX is inmiddels op de hoogte en ik stuur de monitor van de week op.
CTX is inmiddels op de hoogte en ik stuur de monitor van de week op.
Zonder bon ? Relaxed... gaat een weekje of 3 duren (CTX kennende)
Heb net de formulieren binnengehad.
Ga het gewoon via Onsite proberen.
Ga het gewoon via Onsite proberen.
Verwijderd
Je begint zelf iets met je crosspostings en nu moet ik ergens anders reageren. Hou gewoon je bek dan!Op woensdag 09 mei 2001 14:23 schreef FreeRider het volgende:
Snnass: reactie hier
Het topic is : Betekend dit het einde van mijn PR711T ?
xcuses Majestic.
Vrede op aarde...
Kunnen we nou ff normaal doen...
Der is al genoeg ellende op de wereld
Pagina: 1