[BC3] GeForceMx2 DVI Geen verschillende resoluties?

Pagina: 1
Acties:

• botsai
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Is er iemand die 2 monitoren op verschillende resoluties kan krijgen met detonator 12 drivers onder win2k?
Met de geweldige (not) horizontalspan optie, kan ik alleen 2 monitoren op dezelfde resolutie krijgen, maar ik heb een 14" en een 19" dus dat sukt wel een pietsie . . .

Het liefst zou ik net als met het gebruik van 2 videokaarten 2 moni''s in mijn gewone display properties hebben, die ik dan onafhankelijk van elkaar kan instellen dat werkt namelijk heerlijk . . .
(zonder dat die |:( taskbar over 2 moni''s gespand te hebben)

Verwijderd

2 verschillende resoluties op 2 monitoren zal niet met die Asuskaart gaan. Als je dat wilt, kun je beter een Matrox Dualhead kaart pakken. Ik dacht dat je daar wel de resoluties apart kunt instellen.
Verder over die startbalk: dat kun je vermijden door Desktop Manager aan te zetten. Ga naar advanced display properties, kies tabblad Geforce 2MX... en dan additional properties. Ga daar weer naar tabblad Desktop Utilities en vink aan Enable Desktop Manager. Vink ook maar Display QuickTweak icon aan, want dan kun je volgende keer makkelijker bij de Desktop Manager Configuratie komen. Kijk ff voor de zekerheid bij Desktop Manager Configuratie, Global Settings of daar het volgende staat aangevinkt: Prevent the taskbar from spanning across monitors. Het is goed dat je Det12.xx gebruikt, want bij eerdere versies was de startbalk vaak alsnog verdeelt over 2 monitoren.