Toon posts:

[BC3] goede aankoop, wel/niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, zie onderstaand systeem, best wel redelijk configuratie, maar bottleneck met 3dmark 2000/2001 is natuurlijk videokaart. Dus wat heb ik gedaan, kheb een nieuwe Elsa Gladiac (volgens mij) met een Geforce 2 GTS deluxe TV nogwat kaart besteld. Zal dit duidelijk merkbaarzijn?
ps. ook een PIII 1000mhz besteld, ipv die 800 die dr nou inzit..... Score is nou 2600 in 3dmark 2000 volgens mij, wat kan ik strax verwachten?

Verwijderd

Het is moeilijk te zeggen of het een goede aankoop is als je de prijzen er niet bij zet.
Verders zal die videokaart wel helpen de processor denk ik niet al te veel je merkt het wel maar van 800 naar 1000 is niet zo''n groot verschil.

Verwijderd

Topicstarter
ut kost me eigenlijk nix... ik doe altijd ruilen...... dan is ut natuurlijk nooit geen miskoop

Verwijderd

2600 in 3DMark2000 is niet veel, te weinig voor het systeem dat je nu gebruikt iig.
In 3DMark2001 zou het nog wel een goede score zijn.

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 23:07
Op woensdag 09 mei 2001 12:53 schreef Braadkip het volgende:
2600 in 3DMark2000 is niet veel, te weinig voor het systeem dat je nu gebruikt iig.
In 3DMark2001 zou het nog wel een goede score zijn.
zekers het is veel te laag in 3d mark2000 voor jouw systeem.
Als je dit hebt in 3dmark2001
is het netjes

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 23:07
verder is het wel een mooie ruil ja dat ruled je zou in iedergaval ongeveer op de 4300 punten moeten zitten met dit systeem wat je nu hebt

gr kokkel

Verwijderd

Lees zijn systeem voordat je zegt of het hoog of laag is... Hij heeft een tnt2 vidkaart, dus een overstap naar een geforce2 zal zeer goed merkbaar zijn.

En of het een goede aankoop is dat hangt idd af van de prijs die je er voor hebt betaald.
Pagina: 1