ShadowMan

Pagina: 1
Acties:

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 11:34
Ik heb shadowman nu een paar dagen en speel niets anders meer. Dit spel roeleert !!
De sfeer is perfect en zombie's afknallen en hun zielen stelen heeft wel wat....
een plaatje zegt meer dan 1000 woorden :
Afbeeldingslocatie: http://www.acclaim.net/games/shadowman/images/screenshots/22jul99/SNAP0255.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.acclaim.net/games/shadowman/images/screenshots/screen5.jpg

Zijn er nog meer mensen die Shadowman hebben hiero, daan kunnen we tactieken uitwisselen enz... :)

Verwijderd

haha ik heb ook Shadowman

• Public_Enemy_#1
Goh , van wie zou ik dat spel toch gekopieerd hebben ?

:)

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Dat mag toch niet.........

Bas

Tjielp... een vogel.

• rednek
  • Laatst online: 19-02 23:58
Oja ben jij zo braaf dan .....
Yo public hoe ver ben jij want ik zit vet vast met dat spel ik krijg die serie moordenaars maar niet kapot ...... oja aan hoeveel mensen verkoop je die spellen wel niet paashaas ( me to van paasHaas )

• Public_Enemy_#1
Yo rednek, zo ver ben ik nog niet.
Ik ben in de temple of Fire (Toucher) in een grote lava put waar je 5 switches moet omhalen en dan komt er iets naar benden zetten, en dan ontwaakt er ook nog zo'n trut die je wil killen. ik heb pas 9 souls...
Dit zijn mij statistics >
Time 2h 19min 21 sec. Cadeaux 42. Souls 9.
Waar zijn die Cadeaux eigenlijk voor ? kun je die opeten ofzo ?

P.S. kunnen we saved games uitwisslen. De saved games map is 2,5 MB en kan makkelijk per ICQ verstuurd worden.

• rednek
  • Laatst online: 19-02 23:58
Heksen huh fire tempal ??????? hoe kom je daar ..... oja ik heb 8 souls en heb 5 uur gespeelt dacht ik .

• Public_Enemy_#1
8 Souls ??? Dan kun je nog nooit bij de five zijn !!! Wat is de naam van het gebied waar je nu zit ?
5 uur is trouwens erg lang...die puzzels vind ik niet zo moeilijk.

• Wao
  • Laatst online: 03-12-2024

Wao

ik had shadowman 1 dag speelde het een half uur en heb het weer weggeflikkert.... wat een klote spel is dit.... het downen niet waard..

maarja shit happens.. ;)

• Public_Enemy_#1
Als je niet kunt gamen zeg dat dan gewoon. ShadowMan is een spel voor de ECHTE gamers. En niet een of andere lamer zoals jijzelf die een beetje dom alle spellen gaat lopen afkraken !

Rot een eind op LAMER !

• Wao
  • Laatst online: 03-12-2024

Wao

Tering.. Ik geef gotverdomme gewoon me mening, als je dat niet bevalt moet je me niet gaan uitschelden... Ik ga jou toch ook niet uitschelden omdat jij zegt dat shadowman zo'n goed spel is?!

ik vind shadowman gewoon een goedkope tombraider-ripoff met een kutverhaal... maar das MIJN mening...

beetje dom alle spellen lopen afkraken?? dit is volgens mij de eerste keer dat ik in het games forum uberhaubt iets post....

triest hoor..
Pagina: 1