De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar dat maakt toch niet? Je kan dan toch bij de optie van je drivers kiezen welke monitor je pakt.
En terug gaan naar oudere driver kan makkelijk. Bij Apparaatbeheer kan je de stuurprogramma''s wijzigen.
Nou staat de 6.50 er weer op...
Opzich is het natuurlijk niet erg dat je 2 monitoren ziet, maar het is niet goed.
Peter
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ennuuh. Waar heb je een exe file voor nodig? Als je oudere drivers wilt installeren keil je de oude er toch gewoon eerst af?
Gebruik detonator 10.80
Klopt het dat deze support heeft voor DirextX 8.0 en de 6.50 niet?
Bij apparaatbeheer zie ik de Iilyama monitor en een standaardmonitor. Dus dat is wel vreemd... Aangezien je een TV nooit op je pc hoeft te installeren
Verwijderd
Ik heb in apparaatbeheer maarlieftst 4 X dezelfde monitor-driver staan.Op woensdag 09 mei 2001 11:40 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
Het zou best kunnen dat het aan de TV-Out ligt. Enkel daar zit nu geen TV aan
Bij apparaatbeheer zie ik de Iilyama monitor en een standaardmonitor. Dus dat is wel vreemd... Aangezien je een TV nooit op je pc hoeft te installeren
Als ik er 3 weghaal staan ze er na een reboot weer.
Je PC gebruikt er maar 1 (als je 1 gfx-kaart geïnstalleerd hebt).
Als alles goed werkt (en dat doet het) trek je je er niets van aan, dat is mijn advies.
Verwijderd
[ook offtopic]Op woensdag 09 mei 2001 19:55 schreef Linx het volgende:
err, sluit niet echt aan op deze thread maar als er al een Detonator 12.10 is waarom zou je dan 7 installeren?
De nieuwste (uitgelekte) drivers hoeven niet altijd de snelste en/of stabielste drivers te zijn. Welke versie van de detonator serie je gebruikt, hangt af van je systeemconfiguratie en je behoeftes
[/ook offtopic]
De 7.78 werd mij door een vriend aangeraden die dezelfde videokaart heeft.
Wat is dan eigenlijk het verschil tussen de drivers? Want voorheen gebruikte ik gewoon de drivers van de Nvidia site
hiervoor had ik 7.58
ze zijn zeker beter alleen sluiten in sommige d3d spellen de textures niet goed aan...
bv in counterstrike, maar dit was op te lossen door opengl te kiezen
maar ook in nolf sloten ze niet goed aan (en ik weet nog ni hoe ik het daar kan oplossen)