[BC3] Nieuw systeem blijkt trager

Pagina: 1
Acties:

• Raydiation
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2014
Heb net een nieuw systeempje. AMD 1333 op een A7V plank, daarin zit een GeForce 2 MX van Gainward en 256 mb ram.

Voor dat ik dit nieuwe systeem had (celeron 400) draaide 3dmark 2001 ruim 1150 punten. Met dit nieuwe systeem draait hij slechts 797 punten. De 12.01 en de 11.01 drivers van Nvidia heb ik hierbij gebruikt.

Heeft iemand suggesties voor snelheidsimprovement? Het zou toch minimaal 2000 punten moeten worden! Misschien een optie in je bios of in Windows? By the way: gebruik win2k prof NL.

Thanks

(bij sisoft sandra is het systeem overall echt ver boven de andere scores)

Whoehaaaaaah

Verwijderd

Dan moet je natuurlijk wel de VIA 4-1 drivers gebruiken, anders is ie in ieder geval een heel stuk trager

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik sluit me bij oppertweaker aan...

ff de Via 4-in-1 drivers installen...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is het niet zo dat je voor dit soort doeileinden beter win9x of win me kan gebruiken??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

warom kan niemand toch ooit eens uit zichzelf de 4in1 drivers instaleren !!

allemaal blond ofzo

Verwijderd

niet iedereen is zo slim als jij en er staat ook nergens bij dat je die via 4 in 1 dingen moet installeren en de gemiddelde verkoper ontbreekt de intelligentie om dat even te vermelden ... dan krijg je dit dus ... kennis is macht dus zoals gewoonlijk :O

• Raydiation
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2014
thanks dat was het inderdaad. :)

Whoehaaaaaah

Verwijderd

jeeeezus dr zit een CD bij banaan, neem dan tenminste ff de moeite om die door te kijken, en anders je boekje..............

naja probleem opgelost.
Pagina: 1